„Nuo bendrovės veiklos pradžios kėlėme ambicingus augimo tikslus, todėl nuolat plečiame partnerių tinklą. Džiaugiamės, kad su mumis bendradarbiauja visos didžiausios ir ilgiausiai rinkoje veikiančios agentūros. Per daugiau nei 20 veiklos metų „Baltic Clipper“ yra pelnęs pasitikėjimą savo profesionaliu požiūriu į klientus, šiuo metu kelionių agentūra turi 9 biurus skirtinguose Lietuvos miestuose. Taigi, mūsų organizuojamos kelionės bus dar lengviau prieinamos vartotojams“, – sako Kristina Prieskienytė, „Kidy Tour“ pardavimų vadovė.
„Kidy Tour“ rinkoje jau įsitvirtino kaip šeimos kelionių organizatorius. Šiemet su „Kidy Tour“ Baltijos šalyse keliavo 30 000 turistų, o 2018 m. planuojama, kad kelionių organizatoriaus paslaugomis trijose šalyse pasinaudos 50 000 žmonių. „Kidy Tour“ poilsinio turizmo į Turkiją rinkos dalis didėjo beveik du kartus nuo 9 proc. 2016 m. iki 15 proc. 2017 m., 2018 m. planuojama pasiekti 24 proc.
„Kasmet užsienyje atostogauja vis daugiau lietuvių, o poilsinių kelionių į tokias šalis kaip Turkija ar Egiptas pirmiausia žmonės ieško būtent agentūrose, ypač atidžiai keliones į užsienį renkasi planuojantys vykti su vaikais. Organizatorių sukomplektuoti kelionių paketai dažnai yra patrauklesni ne tik dėl kokybės, pavyzdžiui, tiesioginių užsakomųjų skrydžių, bet ir dėl kainos, įsigyjant viską iš vienų rankų“, – sako K. Prieskienytė.
Kelionių paklausa kitais metais turėtų tik didėti – šiuo metu įsibėgėja vasaros kelionių pardavimai. K. Prieskienytė pastebi, kad didžiausias planuojančių atostogauti vasarą antplūdis kasmet jaučiamas kovo mėnesį, tačiau jau dabar rezervacijos Turkijos viešbučiuose išaugo 102 proc., palyginti su ankstesniu sezonu. Vartotojai nusiteikę pakankamai optimistiškai – jie iš anksto rezervuoja keliones sezonui, o jų prioritetas yra kainos ir kokybės santykis.