Programa, kurią „Air New Zealand“ vadina keleivių svorio tyrimu, siekiama surinkti duomenis apie lėktuvų apkrovą ir svorio pasiskirstymą, pranešė oro linijų bendrovė.
„Sveriame viską, kas patenka į lėktuvą – nuo krovinio iki patiekalų lėktuve ir bagažo bagažinėje, – pareiškime teigė Alastairas Jamesas, oro linijų bendrovės apkrovos kontrolės gerinimo specialistas. – Klientams, įgulai ir rankiniam bagažui naudojame vidutinį svorį, kurį gauname atlikę šį tyrimą.“
Vis dėlto svoris yra asmeninis dalykas, kurį ne visi nori atskleisti. Siekdama apsaugoti asmenų privatumą, oro linijų bendrovė teigia, kad duomenis padarė anoniminius.
Registruojantis skrydžiui keliautojų bus prašoma atsistoti ant skaitmeninių svarstyklių. Tada informacija apie jų svorį bus pateikta tyrimui, tačiau jos nebus galima matyti agento ekrane.
Keleiviai taip pat turės padėti savo bagažą ant kitų identiškų svarstyklių, kad būtų galima jį pasverti atskirai.
„Žinome, kad žengti ant svarstyklių gali būti baugu. Norime nuraminti savo klientus, kad niekur nėra jokio matomo ekrano. Niekas nemato jūsų svorio, net mes“, – sakė A.Jamesas.
Norime nuraminti savo klientus, kad niekur nėra jokio matomo ekrano.
Tai ne pirmas kartas, kai „Air NZ“ prašo keleivių prieš lipant į lėktuvą užlipti ant svarstyklių. Vidaus keleiviai tyrime dalyvavo 2021 m., tačiau tarptautiniams keliautojams skirtas tyrimas buvo atidėtas dėl pandemijos.
Tarp žmonių, kurių gali būti paprašyta dalyvauti tyrime, yra ir keliaujantys tiesioginiu skrydžiu iš Oklando į Niujorko JFK oro uostą.
Šis 17 val. trukmės pagrindinis maršrutas buvo pradėtas vykdyti praėjusį rudenį. Tai taip pat yra vienas ilgiausių skrydžių pasaulyje.