Ruoštis ištempimui pradėta nuo pat ryto. Laive ir prie jo zujo darbininkai, reaguodami į operacijai vadovavusio kito laivo „Brabander“ kapitono Valdemaro Vizbaro nurodymus.
Antradienio rytą laivui ištempti teko pakelti du tiltus. „Meridiano“ praplaukimą pro juos reguliavo du jį tempę vilkikai, vienas priekyje, kitas gale.
Praplaukti pro Biržos tiltą buvo nemenkas iššūkis, mat abi tilto dalys pakilo, tačiau praplaukimui likusi erdvė atrodė labai ankšta. Ant tilto briaunų užlipę aukštalipiai stebėjo, kad burlaivis sėkmingai praplauktų šį etapą. Netrukus pasigirdo ir palaikymo plojimai.
Praplaukęs ir Pilies tiltą burlaivis pasiekė Kruizinių laivų terminalą, o greta ir Klaipėdos laivų remonto įmonė, kur burlaivis bus remontuojamas.
Antradienį būta ir iššūkių, mat viena Biržos tilto dalis pakilo nepilnai, o štai Pilies tiltas niekaip nenorėjo nusileisti.
Kaip sako laivo savininkas Aloyzas Kuzmarskis, laivas remonte turėtų praleisti apie dešimt dienų. Laivui techninė apžiūra būtina kas penkeri metai, šįkart laiko praėjo jau kiek daugiau, apie septyneri metai. Plukdyti remontui planuota pernai rudenį, vėliau pavasarį, tačiau planus teko atidėti.