Kaip 15min jau rašė, aviacijos pramonei susidūrus su neregėto masto krize, kelios vežėjos, įskaitant Australijos, Japonijos ir Taivano oro linijas, pradėjo siūlyti trumpus skrydžius, kurie prasideda ir baigiasi tame pačiame oro uoste, kad surinktų daugiau grynųjų.
Skrydžiai, siūlomi kelionių ištroškusiems žmonėms, norintiems pasinaudoti galimybe paskraidyti tuo metu, kai galioja su koronavirusu susiję apribojimai, sulaukė stebėtino populiarumo.
Visgi Singapūro nacionalinė vežėja, nutupdžiusi beveik visus savo lėktuvus ir atsisakiusi tūkstančių darbo vietų, teigė, kad pakartotinai persvarstė šią mintį ir jos atsisakė.
Vežėjas parengė alternatyvias pajamų didinimo idėjas, įskaitant siūlymą klientams apžiūrėti lėktuvus ir galimybę papietauti didžiausiame pasaulyje komerciniame lėktuve „Airbus A380“.
„Singapore Airlines“ planams vykdyti „skrydžius į niekur“ smarkiai pasipriešino aplinkosaugos aktyvistai, o grupė „SG Climate Rally“ pareiškė, kad tokie skrydžiai skatintų „didelio kiekio anglies dioksido į aplinką išskyrimą vykdant keliones be jokių rimtų priežasčių keliauti“.
„Manome, kad kelionės lėktuvais visada kenkia aplinkai, o šiuo metu yra tinkamas momentas gerai apsvarstyti perėjimą prie naujų koncepcijų, užuot grįžus į pražūtingą status quo“, – pareiškė aplinkosaugininkai
Bent jau australų „Qantas Airways“ pranešė, kad susimokės už būsimą anglies dioksido emisiją. Tiesa, kritikai iškart pažymėjo, kad taršos fakto toks žingsnis, žinoma, nepanaikins.
„Singapore Airlines“ kiek anksčiau šį mėnesį pranešė ketinanti atleisti 4 300 darbuotojų, arba 20 proc. visos savo darbo jėgos, ir tapo dar viena vežėja, paskelbusi apie atleidimus.
Tarptautinė oro transporto asociacija skaičiuoja, kad Azijos ir Ramiojo vandenyno regione veikiančios oro linijų bendrovės šiais metais gali prarasti iš viso 27,8 mlrd. JAV dolerių.
Asociacija taip pat prognozuoja, kad pasaulinis oro eismas grįš į ikikrizinį lygį greičiausiai ne anksčiau nei 2024 metais.