Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kinai pasistatė Florencijos kopiją

Dar ne taip seniai kinai, norėdami nustebinti savo svečius iš užsienio, veždavo juos pamatyti garsiausių šalies turistinių objektų, kaip antai Didžiosios kinų sienos ar Uždraustojo miesto. Tačiau mokytoja iš Tiandzino, Wanga Meng, savo kolegę iš Vokietijos ir jos vyrą nusprendė nustebinti kiek kitaip. Ji savo svečius nusivežė į Florenciją, rašo whatsontianjin.com.
Florencija
Tikroji Florencija / sxc.hu nuotr.

Ne į Italijos Florenciją, žinoma, tačiau į šio miesto kopiją Kinijoje – Florentios miestelį, iškilusį rajone, kuris dar vos prieš dešimtmetį tebuvo kukurūzų laukas, pusiaukelėje tarp Pekino ir Tiandzino.

Kinijos Florentia miestelio nuotraukas rasite čia.

Roma nebuvo pastatyta per dieną, tačiau mažoji Kinijos Italija – šešių hektarų kolonadų ir fontanų kompleksas, kuriame pastatytas net dirbtinis Koliziejus ir Didysis kanalas su gondolomis, praplaukiančiomis pro Rialto tiltą – rodo, ką šalis gali pasiekti, kai turi išsikėlusi aiškų tikslą.

Florentia, kurios šūkis: „šimtaprocentinės prabangos prekės, šimtaprocentinis nuolaidų rojus“ – tai mažmeninės prekybos centras. Tačiau ne vien apsipirkimas traukia W.Meng ir dar maždaug 10–25 tūkst. kinų, kasdien atvykstančių į Florentia. Visi jie nori bent šiek tiek pajusti Italijos dvasią.

„Pirmasis įspūdis – prekybos centras toks didelis, – pasakojo susižavėjusi W.Meng. – Pastatai čia įspūdingi, ypatingai Koliziejus.“

Vakarietiškam skoniui Florentia gali pasirodyti šiek tiek neskoninga. Tačiau Kinijoje tai savotiškas „rojus“.

Kitas lankytojas – 60-metis Wangas Yongzhi – į pensiją išėjęs itališkos tekstilės pardavėjas, niekada taip ir neapsilankęs Italijoje. Vyras į Florentią iš Pekino atvyko su fotoaparatu rankose. Šis naujas traukos centras Kinijoje atidarytas šių metų birželį, dalyvaujant Italijos ambasadoriui Kinijoje. „Pastatas gražesnis nei Italijos ambasados pastatas Pekine, – sakė W.Yongzhi. – Architektūra išties nuostabi. Atvykau čia pasigrožėti šia vieta ir nufotografuoti keletą nuotraukų. Bandysiu jas parduoti turistiniams tinklalapiams.“

Vakarietiškam skoniui Florentia gali pasirodyti šiek tiek neskoninga. Tačiau Kinijoje tai savotiškas „rojus“.

Čia esančios parduotuvės – „Versace“, „Armani“, „Prada“ ir angliška klasika, kaip antai „Dunhill“ ir „Gieves & Hawkes“, siūlo tai, ko turtingesni kinų turistai trokšta, kai per atostogas nuvyksta į Europą. Greičiausiai tiesa, kad vienintelis išties autentiškas itališkas dalykas Florentia miestelyje – tai „Bella Vita“ restorano vadovas – maisto ir gėrimų vadybininkas iš Veronos, Samuele Rossi. Jis Pekine įsikūrė vedęs kinę žmoną. Tačiau tai nesumažina kinų entuziazmo.

„Žmonės sako, kad kinai nori neskoningų daiktų, tačiau tai netiesa“, – sakė S.Rossi. – Jie nori autentiškos europietiškos kokybės, štai kodėl tiek daug turtingesnių kinų vyksta į Europą. Jie yra pakvaišę dėl europietiškų prekės ženklų.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?