Palyginti su kai kuriais ilgiausiais pasaulyje tiltais, virš upės slėnio esantis 798 m ilgio Lvzhijiang tiltas gali ir neatrodyti labai ekstremalus, tačiau dėl projekto sudėtingumo šis tiltas jau dabar vadinamas inžinerijos stebuklu.
Tiltas kabo virš Lvzhijiang (pažodžiui reikštų – „Žaliųjų sulčių upė“) ir veda į tunelius, kurie yra abiejose stačių kalnų šlaitų pusėse.
Ilgiausias vieno bokšto ir tarpatramio kabantis tiltas
Teigiama, kad šis tiltas pagerino net kelis pasaulio rekordus.
Jis yra pirmasis pasaulyje vieno bokšto, vieno tarpatramio kabantis tiltas, kuris buvo pastatytas kalnuotame V formos slėnyje. Jį laiko tik vienas bokštas, o abiejuose galuose laiko trosai. Nėra jokių papildomų kolonų, todėl šis tiltas atrodo įspūdingai.
Be to, manoma, kad šis tiltas turi stačiausią pasaulyje tunelio įtvirtinimą, kurio kampas siekia 54 laipsnius.
Dėl atšiaurios vietovės reljefo visi pagrindiniai atraminiai tilto elementai yra: 156 metrų aukščio bokštas, tilto prieigų plokštė viename konstrukcijos gale ir tunelio įtvirtinimas kitame konstrukcijos gale.
Projekto vadovas Kinijos valstybinei žiniasklaidai teigė, kad: „Aukščio skirtumas tarp tilto perdangos ir surinkimo aikštelės yra 320 m, t. y. apie 100 aukštų. Tokio sudėtingumo projektas Kinijoje retai kada pasitaiko.“
Tiltas sujungs kaimyninį Jusi miestą ir Junano Čusiongo i autonominę prefektūrą bei smarkiai sutrumpins kelionės laiką.
Didžiausias leistinas greitis ant tilto –100 km per valandą.
Statybos prasidėjo 2019 m. Projekto įgyvendinimui prireikė maždaug 3 metų. Tikimasi, kad eismui jis bus atidarytas 2022 m. balandžio pabaigoje.