Kinijos turizmo atstovai pataria Lietuvai investuoti į reklamą, jei nori pritraukti kinų

Didžiausios Kinijos turizmo kompanijos „Ctrip“ Europos padalinio vadovas sako, jog norint pritraukti turistų iš Kinijos, Lietuvai svarbu sukurti teigiamą įvaizdį. Todėl kinai siūlo Lietuvai investuoti į reklamos ir rinkodaros kampaniją, tačiau šalis neturėtų kooperuotis su Latvija ir Estija.
Turistai Trakuose
Turistai Trakuose / 123rf.com nuotr.

„Kinijos žmonėms Europa yra tolima kelionė. Tai reikalauja daug pasiruošimo ir pinigų, tai jie pasirenka „privalomas pamatyti“ Europos vietas. Kinijos rinkoje tai susiję su valstybės reputacija – penkios populiariausios yra Prancūzija, Vokietija, Šveicarija, Italija ir Didžioji Britanija. Tai prabangios vietos ir žinomos visame pasaulyje. Jei aš važiuoju į Europą, aš turiu į jas nuvažiuoti“, – BNS kalbėjo penkias dienas Lietuvoje viešėjęs ir Vilnių, Kauną bei Druskininkus aplankęs Rogeris Qiu.

Anot jo, Kinijos turistai pradeda ieškoti naujų vietų kelionėms ir renkasi Ispaniją, Portugaliją, Daniją, Olandiją, Austriją, Čekiją ir Lenkiją.

„Po šių antrų pasirinkimų mes galime pradėti kalbėti apie nišines valstybes, kaip Izraelis ar Baltijos valstybės, nes kinai žino šių valstybių pavadinimus, tačiau nežino, kodėl jie turėtų ten keliauti. Mes žinome Lietuvos vardą dėl krepšinio ir istorijos, bet vis dar mąstome, kad ji yra arti su Rusija. Mes taip pat žinome Baltijos regiono vardą, bet dažniausiai Lietuva nekelia asociacijų su Baltijos regionu“, – sakė R.Qiu.

Jo žodžiais, vidutinis Kinijos turistas, nors žino Lietuvos vardą, jį sieja su Rytų Europa, kuri Kinijoje siejama su neišsivysčiusiomis ir neturtingomis šalimis, į kurias Kinijos turistai nenori važiuoti.

„Reikia mokyti savo klientus ir turistus. Pirma, galima naudotis reklamą, toliau tikėtis, kad turistai patys skleis informaciją. Reikia Lietuvai pačiai savo klientams ją susieti su Baltijos vardu. Lietuvai reikia surasti savo poziciją, nereikia reklamuoti viską. Galima reklamuoti Kinijos turistams idėją arba įvaizdį. Man tai būtų švari, tyra ir elegantiška šalis, nes tai buvo mano pirmas įspūdis, kai čia atvykau. Be to, šie bruožai yra labai svarbūs Kinijos turistams“, – BNS teigė R.Qiu.

„Ctrip“ atstovas tvirtino, kad svarbiausia, kuriant įvaizdį, Lietuvoje pradėti nuo žinomiausių šalies vietų reklamos, pavyzdžiui, Vilniaus ir Kauno miestų bei UNESCO Paveldo sąrašo objektų, nes UNESCO vardą lengva pateikti Kinijos gyventojams. R.Qiu pridūrė, kad Lietuva neturėtų kooperuotis su Latvija ir Estija, bandant pritraukti daugiau turistų iš Kinijos, nes pastarosios dvi valstybės yra dar mažiau žinomos Kinijoje, todėl būtų sunkiau reklamuoti visas tris valstybes kaip paketą.

Pašnekovas teigė, kad šiuo metu 50 proc. turistų iš Kinijos keliauja grupėmis ir šalyse praleidžia 1-3 dienas, o 50 proc. yra nepriklausomi turistai, kurie atskirose šalyse gali praleisti ir daugiau laiko. Dabar didžioji dalis Kinijos turistų tik pravažiuoja pro Lietuvą ir čia būna 1-2 dienas, nes Lietuvą sunku įsiūlyti ilgesnėms kelionėms, kai jos vardas nėra plačiai žinomas. Dėl šios priežasties Lietuva dažnai atsiduria tarp kelionių paketų kartu su kitomis kaimyninėmis šalimis.

„Ctrip“ Lietuvai siūlo investuoti į reklamos bei rinkodaros kampaniją per jos administruojamus interneto tinklalapius bei Kinijoje veikiančius socialinius tinklus.

„Ctrip“ Lietuvai siūlo investuoti į reklamos bei rinkodaros kampaniją per jos administruojamus interneto tinklalapius bei Kinijoje veikiančius socialinius tinklus.

„Mes norime dirbti tiesiogiai su valstybe, nes kaip kompanija mes negalime skirti vien tik savo lėšų šalies reklamai. Mes pagrinde dirbame kaip IT kompanija – renkame duomenis, juos analizuojame ir panaudojame rinkodarai. Ne tik reklamai, bet ir interneto srautui, susijusiam su viskuo – nuo avialinijų bilietų iki viešbučių rezervacijos. Savo sistemoje mes sukurtume kelionės tikslo interneto tinklalapį, skirtą Lietuvai“, – sakė R.Qiu.

Anot jo, „Ctrip“ sukurtame tinklalapyje Kinijos turistai rastų informacijos apie Lietuvą, kitų turistų atsiliepimus bei visus kelionių pasiūlymus. „Ctrip“ taip pat rūpintųsi Lietuvos reklama socialiniuose tinkluose bei kitais kanalais.

Paklaustas, kiek galėtų kainuoti rinkodaros ir reklamos kampanija, jis atsakė, kad tai visada priklauso nuo valstybės. Jeigu valstybė žinoma Kinijoje, pastangų ir lėšų reklamai, reikia mažiau, jei šalis nežinoma – lėšų reikia daugiau. Pasak R.Qiu, didžiosios valstybės, pavyzdžiui, Jungtinės Amerikos Valstijos (JAV) kasmet investuoja maždaug 1-2 mln. juanių (136 tūkst. eurų).

Lietuvos ambasadorė Kinijoje Ina Marčiulionytė BNS sakė, jog bus ieškoma valstybės lėšų, kad būtų galima reklamuoti Lietuvą Kinijos turistams.

„Ctrip“ yra didžiausia Kinijos turizmo bendrovė teikianti rinkodaros ir IT sprendimus bei viešbučių, transporto ir kelionių rezervacijos paslaugas. Šiuo metu bendrovė aptarnauja apie 350 mln. klientų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai