Kinų turistai vis daugiau keliauja po užsienį

Kinijos nacionalinė turizmo administracija skelbia naujausius tyrimo duomenis, atskleidžiančius, jog šalyje daugėja pasiturinčių kinų, kurie bent kartą per metus leidžiasi į kelionę užsienyje.
Ilgą laiką atostogas leisdavę tik savo šalyje, dabar kinai vis dažniau išsiruošia į užsienį
Ilgą laiką atostogas leisdavę tik savo šalyje, dabar kinai vis dažniau išsiruošia į užsienį / 123rf.com

Kaip skelbia tyrimo rezultatus aptariantis portalas Atorus.ru, nemaža dalis kinų, anksčiau išleistus pinigus pirkiniams, dabar skiria kelionėms. Ir keliauja ne tik po savo šalį.

123rf.com /Dauguma kinų turistų bent kartą per gyvenimą aplanko Didžiąją kinų sieną
123rf.com /Dauguma kinų turistų bent kartą per gyvenimą aplanko Didžiąją kinų sieną

Dažniausiai jie renkasi pažintines keliones, kuriose gali pažinti vietinę kultūrą. Taip pat daugėja tokių, kurie keliaudami ieško sveikatos priežiūros ir grožio paslaugų bei palepina save SPA malonumais.

Skelbiama, kad šiemet per savaitę atostogų, kuri tradiciškai Kinijoje būna prieš Kinų Naujuosius metus (šiemet jie minėti sausio 28-ąją), į užsienį vyko 6 mln. kinų turistų. Tai yra 7 proc. daugiau nei 2016 m. tuo pačiu metu.

Pasikeitė ir kelionių kryptys: vis daugiau kinų turistų keliauja į Keniją, nors prieš dešimt metų šią Afrikos šalį Kinijoje mažai kas žinojo. Dėl susilpnėjusio svaro daug kinų vyksta į Didžiąją Britaniją. Ieškantys SPA ir kitų poilsio malonumų dažnai renkasi Filipinus. O medicinos turizmo kryptis, numeris vienas, tarp kinų turistų yra Japonija.

Lietuva kinus vilioja per kinišką „TripAdvisor“

Į Lietuvą atvykstančių kinų turistų skaičius kol kas nėra toks didelis, kaip norėtųsi. Tačiau tikimasi, kad jį pavyks padidinti, kadangi 2017 m. pradžioje startavo Valstybinio turizmo departamento užsakymu sukurtas reklaminis Lietuvos turizmo produktų puslapis kinų kalba.

Jame Kinijos rinkai pristatomi didieji Lietuvos miestai, konferencinis turizmas, SPA, gamta, šalies virtuvė. Projekto partneris Kinijoje – didžiausias Kinijos kelionių paslaugų teikėjas internetu „CTRIP“.

Pagrindiniai „CTRIP“ tikslai: išvystyti naujus Lietuvos turizmo produktus Kinijos rinkai, stiprinti tendenciją keliauti į Lietuvą bei susipažindinti su šalimi kaip su senovinės kultūros lopšiu prie Baltijos jūros, padidinti Lietuvos turizmo produktų pardavimus Kinijoje.

„Turistų iš Kinijos skaičius kasmet didėja – 2015 m. Lietuvoje buvo apgyvendinta 9,6 tūkst. turistų iš Kinijos, t.y. 36,4 proc. daugiau nei 2014 m. Kinų nakvynių skaičius mūsų šalyje 2015 m. išaugo 59 proc. Įtvirtinę bendradarbiavimą virtualioje erdvėje, kalbinsime „CTRIP“ atstovus įsteigti savo atstovybę Lietuvoje,“ – sako ūkio ministras Mindaugas Sinkevičius.

Pasak Valstybinio turizmo departamento direktorės Jurgitos Kazlauskienės, Lietuva turistams iš Kinijos yra įdomi, nes kinai ieško naujų kelionių krypčių, jie itin vertina erdvę ir žalias zonas, kuriomis gali pasigirti mūsų šalis.

„Be to, keliautojai iš Kinijos vis labiau domisi autentiškomis ir savitos kultūros šalimis. Žinoma, turime atsižvelgti ir į tai, kad kinams aktuali pirkimo kultūra“, – teigė J.Kazlauskienė.

„CTRIP“ platforma, vadinama „Kinijos TripAdvisor“, yra įkurta 1999 m. Ji turi 30 tūkst. darbuotojų ir septyniolika biurų didžiausiuose Kinijos miestuose. Kompanijos būstinė – Šanchajuje. „CTRIP“ užima 56 proc. Kinijos internetinės turizmo rinkos. Tarp „CTRIP“ teikiamų paslaugų – viešbučių, skrydžių, traukinių bilietų, turų, kruizų pardavimai, automobilių nuoma, kelionių informacija. Platformoje pristatomi 5 tūkst. miestų 200 šalių šešiuose kontinentuose. Per mėnesį sulaukiama apie 50 mln. aktyvių vartotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis