Kipro turizmo verslo atstovai žada: kelionės pigs

Dauguma keliautojų ir ekspertų spėlioja, kaip šiais metais keisis kelionių kainos? Prognozės – nuo kainų kilimo iki kainų kritimo. Lietuvių kelionių organizatoriai sako, kad kainos kils, tačiau pakalbėjus su Kipro turizmo atstovais jau šiandien aišku, kad kelionių kainų kilimo nei šiais, nei kitais metais nebus. Taip sako turizmo ekspertas, tarptautinio kelionių agentūrų tinklo Superkeliones.lt įkūrėjas Udrius Armalis, apsilankęs Kipre.
Kipras
Kipras / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Šiais metais – tik paskutinės minutės kelionės

„Sunnyseeker Hotels“ viešbučių tinko generalinis direktorius Antonis Hadjinicolas pasakojo, kad šiuo metu Larnakoje dirba tik 3 viešbučiai, o didžioji dalis viešbučių uždaryta. Planuojama, kad dauguma jų atsidarys tik liepos 1 d. Ar taip ir įvyks, viskas priklauso tik nuo užsakymų.

Bandydami prisivilioti klientų viešbučių atstovai skleidžia ne tik žinią, kad Kipre ilsėtis saugu, bet ir taiko patrauklias nuolaidas. Pasak A.Hadjinicolaso, kad pritrauktų klientus, jis siūlo nuolaidas nakvynei viešbučiuose iki 40 proc.

Jo teigimu, šis turistinis sezonas bus „paskutinių minučių kelionių“ sezonas. Joks keliautojas nenorės pirkti kelionės, kuri įvyks po dviejų ar trijų mėnesių, nes iš tiesų niekas negali garantuoti, kad tada kelionė dėl viruso grėsmės tikrai įvyks.

Taip pat reikia užmiršti ir paskutiniu metu ypač išpopuliarėjusius „neatšaukiamus“ (angl. non refundable) tarifus. Klientams šiuo metu reikia suteikti ypač daug lankstumo, nes jie turi jaustis saugiai ne tik dėl sveikatos, bet ir dėl savo pinigų. Beje, A.Hadjinicolas nežada viešbučių kainų kelti ir kitiems metams. Pagrindinis jo tikslas šiuo metu – susigrąžinti keliautojus.

U.Armalio nuotr./Antonis Hadjinicolas
U.Armalio nuotr./Antonis Hadjinicolas

Išlaikyti personalą svarbiau nei mažinti nuostolius

Vienas prabangiausių viešbučių Kipre „Adams Beach Hotel“ šiandien labiau primena statybos aikštelę nei viešbutį, tačiau šio viešbučio generalinis direktorius Demetris Tsingis sako, kad po savaitės jau priims turistus. Pašaliečiui tai atrodo neįtikinamai: kai kur dar dirba statybininkai, visur pilna dulkių, baldai užkloti medžiagomis.

Tačiau viešbučio vadovas užtikrintas – viešbučio atidarymui po karantino tikrai užtenka 14 dienų. Juolab kad patirties šiuo klausimu jis turi: šis viešbutis veikia tik vasaros sezono metu, tad kiekvieną pavasarį atliekama ta pati procedūra – viešbutis prikeliamas iš „žiemos miego“ per 14 dienų.

U.Armalio nuotr./Kipras po karantino
U.Armalio nuotr./Kipras po karantino

Tiesa, daug turistų šį sezoną viešbutyje nesitikima. Daugiausia svečių į šį viešbutį atvykdavo iš Didžiosios Britanijos ir Rusijos. Kol kas Kipras iš šių šalių turistų neįsileidžia, todėl pagal pačias optimistiškiausias prognozes šio viešbučio užimtumas šiais metais gali būti tik 50 proc.

Ieškodamas alternatyvių turistų, viešbučio vadovas juos vilioja nuolaidomis ir žada 20–30 proc. pigesnę nakvynę.

U.Armalio nuotr./Demetris Tsingis
U.Armalio nuotr./Demetris Tsingis

Paklausus, ar ne geriau išvis šiam sezonui uždaryti viešbutį ir laukti kitos vasaros, D.Tsingis paaiškino, kodėl taip nedaro. Pasak jo, uždarius viešbutį jie šiais metais patirtų mažiau nuostolių, tačiau šiuo metu prioritetas yra išlaikyti personalą.

Objektyvių priežasčių kainų kilimui nėra

Lietuvos kelionių organizatoriai ne kartą teigė, kad pokarantininės kelionės bus brangesnės, nes reikės investuoti daug į saugumo priemones lėktuvuose ir viešbučiuose, dirbs mažai viešbučių ir toliau vyraus tendencija pirkti keliones tik iš anksto.

„Objektyvių priežasčių kelionių brangimui nėra. Kiek teko bendrauti, viešbučių atstovai kalba priešingai. Jie žada mažinti nakvynių kainas. Be to, skrydžius į kurortus siūlo ir pigių skrydžių bendrovės, todėl kelionių kainos tikrai neturėtų kilti.

Planus kelti kelionių kainas gali koreguoti ir tautiečių baimė keliauti – jei nebus norinčių keliauti, kelionių organizatoriai bus priversti mažinti kelionių kainas“, – savo nuomonę pateikė U.Armalis. Pasak jo, šiemet, tikėtina, kad kaip ir 2009 metų krizės metu, laukia ypač žemos kelionių kainos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis