Klastingi būdai, kaip viešbučiai priverčia jus geriau miegoti

Gerai išsimiegoti viešbučio kambaryje dažnai nėra taip paprasta, kaip gali atrodyti, kad ir kokia patogi būtų lova. Žmonės pripranta prie savo čiužinių ir antklodžių, o menkiausias miego režimo pasikeitimas gali neleisti ramiai miegoti visą naktį. Ypač atsižvelgiant į tai, kad mūsų karta yra užversta tokiais trikdžiais kaip socialinė žiniasklaida, viešbučių savininkams tampa vis svarbiau sugalvoti būdų, kurie padėtų svečiams ramiau miegoti.
Viešbutyje
Viešbutyje / Shutterstock nuotr.

Didieji viešbučių tinklai dabar naudoja klastingus būdus, kaip priversti svečius geriau miegoti, įskaitant aukštųjų technologijų prietaisus ir mokslu pagrįstas terapijas, rašoma „The Sun“.

Vienas iš būdų – sukurti svajonių miegamojo sąrangą, kurioje vyrauja tobulam nakties miegui pritaikyta atmosfera.

Dr. Stephani K.Robson, viešbučių dizaino psichologijos ekspertė, žiniasklaidai sakė: „Tamsa, tyla ir vėsa yra specifiniai elementai, kurių svečiams reikia geram nakties miegui.“

Tokie viešbučiai kaip „Equinox“ Niujorke dabar tuo vadovaujasi ir savo miegamuosius paverčia „miego kambariais“, kad svečiai galėtų giliai išsimiegoti.

Po gaivinančio miego SPA seanso svečiai gali atsigulti į lovas, apvilktas natūralios medžiagos patalais, kurie padeda geriau užmigti.

O vos vienu mygtuko paspaudimu svečiai gali pakeisti visą kambarį, kad miegas būtų tobulas.

123RF.com nuotr. / Miegas
123RF.com nuotr. / Miegas

Tai apima studijos klasės garso izoliaciją, giliai užtemdytas žaliuzes ir aukštos kokybės oro valymo sistemą, užtikrinančią optimalią aplinką geram miegui.

Šio viešbučio generalinis direktorius Chrisas Nortonas sakė: „Sukurti tokią atmosferą, kurioje būtų galima geriausiai išsimiegoti, yra prabangaus svetingumo ateitis.

Kambario temperatūra – bene svarbiausias gero miego veiksnys.

Visi esame apsistoję viešbučio kambaryje, kuriame erzina mirksinti lemputė arba šiugžda patalynė. Bendradarbiaudami su miego mokslininkais sukūrėme kambarius, kurie veikia kaip „miego kameros“.

Be to, kambario temperatūra – bene svarbiausias gero miego veiksnys.

Specialistai mano, kad optimali kambario temperatūra giliam miegui yra 16–18 laipsnių.

123RF.com nuotr. / Mieganti moteris
123RF.com nuotr. / Mieganti moteris

O kartu su tobula temperatūra kokybiškam miegui svarbi ir žemesnė kūno temperatūra.

Tačiau viešbučiuose palaikyti tokią temperatūrą visą laiką, nenaudojant triukšmingų oro kondicionierių, kurie gali trukdyti miegui, gali būti tikrai sudėtinga.

Tačiau olandų gamybos bendrovė „FreshBeds“, atrodo, rado išeitį.

Ji gamina lovas, kurios cirkuliuoja išvalytą orą per čiužinį, neskleisdamos jokio triukšmo.

Specialistai mano, kad optimali kambario temperatūra giliam miegui yra 16–18 laipsnių.

Taip svečiai gali pritaikyti savo miego aplinką ir palaikyti tinkamą temperatūrą su drėgme, kad miegas būtų tobulas.

Kitas būdas, kaip viešbučiai padeda geriau miegoti, – sukurti vadinamuosius miego kokonus.

Tai miegamieji kambariai, kuriuose nėra jokių trukdžių, pavyzdžiui, televizoriaus, akis rėžiančių budėjimo lempučių ir bet kokių mechaninių įrenginių, galinčių kelti triukšmą.

123RF.com nuotr. / Turistai viešbutyje
123RF.com nuotr. / Turistai viešbutyje

Šiuose kapsulę primenančiuose kambariuose net nėra langų, kad išsiblaškymo lygis būtų mažiausias.

Kai kurie viešbučiai, pavyzdžiui, „Six Senses Ibiza“, siūlo svečiams asmenines biometrines programas, kurios padeda jiems geriau miegoti ne tik viešnagės metu, bet ir grįžus į įprastą gyvenimą.

Viešbutyje įrengti miegamieji su pažangiais jutikliais, kurie stebi visus jūsų biologinius judesius, įskaitant knarkimo laiką, giliausią miego fazę, sapnus ir pan.

Shutterstock nuotr. / Kokybiškas miegas
Shutterstock nuotr. / Kokybiškas miegas

Viešbučio personalas stebi ir analizuoja visas šių nuskaitymų ataskaitas, kad sukurtų specialiai pritaikytas programas, apimančias garso terapiją, meditaciją, masažą ir kt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis