Tačiau viena turistė papasakojo kitiems žmonėms, kodėl jie neturėtų šio ženklo palikti per ilgai, rašoma „The Sun“.
Pasirodo, viešbučio darbuotojai vis labiau susirūpina žmonėmis, kurie per ilgai prašo privatumo – ir netgi gali kambario patikrinimui atsiųsti policiją.
Būtent taip nutiko Sophie Vershbow, kuri apie savo patirtį Las Vegaso viešbutyje rašė X (anksčiau vadintas „Twitter“).
Ji pasakojo: „Taigi, matyt, Las Vegase, jei ant viešbučio durų paliekate užrašą „Netrukdyti“ ilgiau nei 72 valandas, jie automatiškai atsiunčia policijos pareigūną, kad įsitikintų, jog vis dar esate gyvas. Steve‘as buvo labai malonus.“
Tokia politika taikoma ne tik Las Vegase, nes dauguma Amerikos viešbučių noriai tikrina savo svečių gerovę, jei jų kurį laiką nematė arba apie juos nieko negirdėjo.
„KXAN“ pranešime teigiama: „Šiuo metu beveik visi didieji viešbučiai taiko 72 valandų ženklo „Netrukdyti“ politiką“. Po 72 valandų jau galima sulaukti patikrinimo.
Šie patikrinimai vadinami „gerovės patikrinimais“ ir juos ne visada atlieka policijos pareigūnai, o atsakomybę prisiima viešbučio darbuotojai.
Šiuo metu beveik visi didieji viešbučiai taiko 72 valandų ženklo „Netrukdyti“ politiką.
Bet kuriuo atveju, „Upon Arriving“ paaiškino, kodėl neturėtumėte pernelyg nustebti pamatę, kad kas nors atėjo į jūsų kambarį, jei ant durų jau kurį laiką kabo ženklas.
Jie sakė: „Tam tikru momentu viešbutis turi patikrinti kambario būklę, kad įsitikintų, jog viskas yra gerai. Jie taip pat gali norėti tiesiog įsitikinti, kad bet kas, kas apsistojo tame kambaryje, taip pat jaučiasi gerai.“
Kai kurie viešbučiai mano, kad 72 valandos yra per ilgas laiko tarpas, ir tokius patikrinimus atlieka jau po 24 valandų.
2018 m. „Hilton“ atnaujino savo „Netrukdyti“ politiką, kurią viešbučių tinklas paskelbė internete.
Joje rašoma: „Mes suprantame ir gerbiame jūsų privatumo poreikį. Viešbutis pasilieka teisę kas 24 valandas vizualiai patikrinti visus svečių kambarius, kad užtikrintų mūsų svečių gerovę ir patvirtintų kambario būklę. Jei tiek laiko atsisakoma paslaugų, svečių kambarį patikrins viešbučio administracijos narys.“
Neturėtumėte pernelyg nustebti pamatę, kad kas nors atėjo į jūsų kambarį.
Tačiau, nepaisant to, ar tai yra jų politika, ar ne, kai kurie viešbučiai praeityje ignoravo šiuos ženklus ir taip erzino savo svečius.
Michelle Chang iš „Intentional Travelers“ atskleidė, kad vienas darbuotojas atidarė duris ir bandė valyti, nepaisant to, kad buvo užkabintas ženklas.
Ji rašė: „Ant mūsų durų rankenos buvo iškabintas ženklas ir, kol snaudžiau, išgirdau beldimą į duris. Po poros trumpų sekundžių jis vėl pasibeldė. O tada atidarė duris!
Buvau nustebusi, kad jis apskritai beldėsi, bet ypač, kad kažkas atidarė duris, kai buvo užkabinta ta durų etiketė.“