Kodėl paliekant viešbutį nereikia kloti savo lovos

Buvusi viešbučio tvarkytoja paaiškino, kodėl svečiai po savo viešnagės neturėtų pakloti lovų – net jeigu ir mano, kad taip palengvina kambarinių darbą, rašo „The Sun“.
Viešbutis
Viešbutis / 123rf.com nuotr.

Idealiai paklotos lovų patalynę nuvilkti ne tik užima šiek tiek ilgiau (o kai kambarių per dieną sutvarkyti reikia begales, tai kiekviena minutė tampa brangi), bet ir gali supainioti tvarkytojus.

Buvusi tvarkytoja, dirbusi viešbutyje Australijos kurorte, „Business Insider“ aiškino: „Jeigu manome, kad lova buvo išvis nesinaudota, mes galim net ir nekeisti patalynės“.

Jos teigimu, todėl geriau, jeigu akivaizdu, kad lovoje kažkas miegojo.

Moteris teigė, kad jeigu norit palengvinti tvarkytojų darbą, galite geriau nuvilkti patalynę ir ją palikti krūvoje kartu su panaudotais rankšluosčiais.

„Reddit“ platformoje žmonės diskutavo apie viešbučio svečių etiketą. Keli asmenys rašė, kad juos nuo mažens tėvai mokino, jog paliekant viešbutį reikia nuvilkti patalus ir sudėti juos prie rankšluosčių.

„Tvarkytojai dievina, kai jūs taip pasielgiate – taip sumažėja varginančių užduočių“, – teigė viena viešbučio darbuotoja. Ji dar pridūrė, kad idealu, jeigu panaudoti rankšluosčiai ir patalai paliekami ne ant žemės, o juosmens lygmenyje – nemaža dalis darbuotojų kenčia nuo nugaros skausmų, nes vienu ypu vis stengiasi paimti viską nuo grindų.

Kita buvusi tvarkytoja taip pat pridūrė, kad išeidami būtinai išjunkite televizorių, šviesas, nepalikite „Netrukdyti“ ženklo ant durų. Tuomet tvarkytojas turės aiškintis su registratūra, ar tikrai kambarys jau atlaisvintas – o tai kainuos brangų laiką.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis