Atidėtas skrydis – kaip elgtis?
Nors dėl prastų oro sąlygų ar kitų iškilusių neišvengiamų problemų keleiviams oro uostuose kartais tenka praleisti ne vieną valandą, dauguma skrydžių vėlavimų vis dėlto būna trumpalaikiai ir didesnių rūpesčių nesukelia.
Keleivių saugumui teikiamas aukščiausias prioritetas, todėl laikantis aukščiausių skrydžio saugos reikalavimų, skrydžiai atidedami vos kilus įtarimams apie galimą problemą.
Atkreipiame dėmesį, kad skrendant su „Small Planet Airlines“, nesiremiame dažna reguliariųjų skrydžių praktika ir nepaliekame keleivių asmeniškai atsakingų už kelionės tikslo pasiekimą – visi skrydžiai įvykdomi, esant poreikiui – atvyksta pakaitinis lėktuvas arba pašaliname techninius gedimus.
Skrydžio vėlavimo metu keleiviams visada parūpinamas maitinimas – keleiviams suteikiami kuponai maistui ir gėrimams įsigyti oro uoste įsikūrusiose maitinimo įstaigose. Jei skrydis atidedamas ilgesniam laikui – keleiviams pasiūloma galimybė skrydžio laukti viešbučiuose, suteikiama kita reikalinga pagalba. Pagal numatytas taisykles, keleiviai, patyrę nepatogumų dėl skrydžio vėlavimo, gali kreiptis į aviakompaniją, kuri individualiai išnagrinėja kiekvieną skundą.
Problemos su bagažu – kur kreiptis?
Rūpinamės, kad keleiviai patogiai ir saugiai pasiektų savo atostogų kryptį, tas pats principas galioja ir keleivių bagažui. Vis dėlto, nutinka atvejų, kai keleivių bagažas yra apgadinamas.
Jei keleivis pastebi, kad po skrydžio jo registruotas bagažas yra apgadintas, privalu nedelsiant apie tai informuoti oro uosto prarasto bagažo skyrių, kuriame keleiviui išduodamas pranešimas apie sugadintą bagažą. Taip užregistruojant įvykį yra užtikrinama, kad bagažas buvo apgadintas būtent pastarojo skrydžio metu. Taip pat užpildoma pretenzijos forma, sužymimi esminiai pretenzijos duomenys, vėliau ji perduodama nagrinėti skrydžių bendrovei.
Siekiant, kad keleiviams, kurių bagažas buvo apgadintas, būtų galima pasiūlyti patirtiems nuostoliams adekvačią kompensaciją, papildomai prašome pateikti dokumentus, pagrindžiančius patirtų nuostolių dydį. Remdamasi minėtais dokumentais, bendrovė keleiviams parengia kompensacinį pasiūlymą.
Visi nepatogumai, kylantys dėl skrydžių sutrikimų, yra labai svarbūs aviakompanijai, tad yra siekiama kaip įmanoma geriau pasirūpinti keleiviais ir daroma viskas, kad jie jaustųsi saugūs.