Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kruizinės laivybos atsigavimo tikimasi po dvejų metų

Klaipėda, kaip kruizinės laivybos uostas, pirmą kartą pristatomas virtualioje kruizų parodoje. Dėl pasaulinės pandemijos tradiciniai renginiai vykti negali, todėl pora dešimčių tūkstančių kruizinės laivybos srityje dirbančių specialistų iš pusantro šimto šalių susitinka šiomis dienomis vykstančioje virtualioje parodoje „Seatrade Cruise Virtual“, – praneša uosto direkcija.
Laivas „Aida Vita"
Laivas „Aida Vita" / Klaipėdos TIC nuotr.

„Kruizų paroda tokiu būdu rengiama pirmą kartą istorijoje. Kaip įprasta tokio masto renginiui, organizuojama paroda, konferencija, seminarai, apdovanojimų ceremonija, vaizdo pristatymai stenduose. Virtualų stendą turi ir Klaipėdos uostas, visi kruizinės laivybos specialistai renkasi Uosto direkcijoje. Keturias renginio dienas kartu su kolegomis iš viso pasaulio gvildename kruizinės laivybos atsigavimo klausimus, analizuojame popandeminės kruizinės laivybos vystymosi prognozes, sveikatos ir saugumo, keleivių srautų atkūrimo klausimus“, – pasakojo Kristina Gontier, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos tarptautinių ryšių ir protokolo vadovė.

Pasaulyje įsivyravusi pandemija pakeitė keliavimo įpročius ir kruizinės laivybos tradicijas. Dėl ribojimų kruizinė laivyba iš esmės sustojo visuose pasaulio kruizinės paskirties uostuose – ne išimtis ir Klaipėda. Šiais metais Klaipėdos uoste laukta rekordinio ir kruizinių laivų, ir keleivių skaičiaus, be to, sezonas turėjo būti pats ilgiausias per visą uosto istoriją. Deja, kruizinės laivybos sezonas buvo atšauktas.

„Kruizinės laivybos verslas išgyvena ne pačius geriausius laikus – tai viena labiausiai nuo pandemijos nukentėjusi laivybos sričių. Visame pasaulyje nuvilnijo bankrotų banga, vien Baltijos jūroje veiklą sustabdė keturios bendrovės, kelios kruizinės linijos nusprendė atšaukti savo laivus iš Baltijos jūros regiono, trumpinti maršrutus, plukdyti mažesnį keleivių skaičių. Analitikai prognozuoja, kad kruizinės laivybos ikipandeminio lygio augimo galima tikėtis po 2–3 metų. Tiesa, kruizinė laivyba transformuojasi ir prisitaiko prie naujų sąlygų – populiarėja mažieji kruiziniai laivai, todėl tikimasi, kad ateityje laivų įplaukimų skaičius tendencingai augs“, – pasakojo Kristina Gontier, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos tarptautinių ryšių ir protokolo vadovė.

„Seatrade Cruise Virtual“ virtualiame renginyje užsiregistravo dalyvauti apie 80 kruizinių linijų, 20 000 įvairaus profilio kruizinėje srityje veikiančių kompanijų iš 140 pasaulio šalių. Jeigu šis formatas bus sėkmingas, nuotoliniu būdu įvyks ir kitais metais planuojama Majamyje tradiciškai vykdavusi paroda „Seatrade Cruise Global“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?