Dauguma jų teigė, kad didelė dalis keleivių yra išties labai malonūs. Tačiau kai kurie keliautojai turi tokių įpročių, kad net ir geležinių nervų darbuotojams trūkdavo kantrybė. Tad – kas labiausiai erzina kruizinių laivų darbuotojus?
Nekreipia dėmesio į laiką, kada reikia grįžti
Dalis keliautojų gana liberaliai žiūri į tai, kada jiems reikia žūtbūt grįžti į kruizinį laivą, nes šis turi jau išplaukti. Dėl to gali patys labai skaudžiai nukentėti – laivas gali išplaukti be jų. Tačiau jeigu kapitonas nusprendžia palaukti vėluojančių, laivui tenka mokėti baudą arba tuomet laukti dar ilgiau, nes susidaro laivų eilė. Vėliau plaukiant reikia paspausti, kad būtų atsigriebta už sugaištą laiką, o nuo greičio kelionė vandenyno ar jūros bangomis gali būti ne tokia maloni.
Prasta higiena
Keli darbuotojai skundėsi, kad labiausiai erzinantis dalykas – kai pastebi, jog pasinaudoję tualetu keleiviai nenusiplauna rankų. Arba – kai maistą bufeto stiliaus restorane griebia tiesiog rankomis, o ne padėtais įrankiais.
Nesiklauso saugumo instrukcijų
Kruizinių laivų avarijos nėra dažnos, bet jų pasitaiko. Kaip ir gali pasitaikyti itin sudėtingų oro sąlygų plaukiant atviruose vandenyse, todėl gali būti net gyvybiškai svarbu keleiviams žinoti, ką daryti ir ko ne.
Valgo kaip papuola
Dėl to dažniausiai kalti būna jaunieji kruizų keleiviai, kurie mėgsta maisto ir gėrimų pasiimti net į kajutes, o eidami drabsto ir barsto viską, ką neša. O kai viską suvalgo, palieka lėkštes ir taures tiesiog koridoriuose. Tvarkytojos net kartais randa sugedusio maisto po lovomis.
Elgiasi taip, kaip nesielgtų namuose
Išvykę atostogų žmonės kartais įsivaizduoja, kad dėl jų kažkas turi šokinėti kiekvieną akimirką. Jeigu problema neišsprendžiama iškart – keliamas skandalas, skundėsi vienas kruizinio laivo darbuotojas. Juk namie nekviestumėte policijos, jeigu neveikia interneto ryšys?
Eina į restoraną prieš pat jo uždarymą
Šiuo klausimu kruizinių laivų darbuotojai nėra išskirtiniai – tik pažvelkite į darbuotojų veidus, jeigu pasirodote prieš pat kavinės ar restorano uždarymą. Tai reiškia, kad darbuotojams reikės likti specialiai dėl jūsų ir laukti, kol galės išeiti pailsėti po sunkios dienos.
Klausinėja bet ko
Kai kurių darbuotojų atlyginimas priklauso ne nuo išdirbto laiko, o, pavyzdžiui, nuo pardavimų apyvartos. Todėl kai keleiviai darbuotojų klausinėja to, ką jie lengvai gali surasti, pavyzdžiui, lankstinuke, jie iš tiesų gali atiminėti uždarbį.