Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kruizų darbuotojai įvardijo, kuo labiausiai juos erzina keleiviai

Darbas aptarnavimo srityje gali būti ir džiaugsmas, ir pragaras. Jeigu dirbi įprastame restorane, po darbo dar gali pakeisti aplinką, tačiau kruize – laive-mieste – nuo klientų dažnai niekur nepabėgsi. „Business Insider“ pasikalbėjo su keliasdešimt dabartinių ir buvusių kruizinių laivų darbuotojų apie jų patirtį laivuose.
Kruizas
Kruizas / 123rf.com nuotr.

Dauguma jų teigė, kad didelė dalis keleivių yra išties labai malonūs. Tačiau kai kurie keliautojai turi tokių įpročių, kad net ir geležinių nervų darbuotojams trūkdavo kantrybė. Tad – kas labiausiai erzina kruizinių laivų darbuotojus?

Nekreipia dėmesio į laiką, kada reikia grįžti

Dalis keliautojų gana liberaliai žiūri į tai, kada jiems reikia žūtbūt grįžti į kruizinį laivą, nes šis turi jau išplaukti. Dėl to gali patys labai skaudžiai nukentėti – laivas gali išplaukti be jų. Tačiau jeigu kapitonas nusprendžia palaukti vėluojančių, laivui tenka mokėti baudą arba tuomet laukti dar ilgiau, nes susidaro laivų eilė. Vėliau plaukiant reikia paspausti, kad būtų atsigriebta už sugaištą laiką, o nuo greičio kelionė vandenyno ar jūros bangomis gali būti ne tokia maloni.

Prasta higiena

Keli darbuotojai skundėsi, kad labiausiai erzinantis dalykas – kai pastebi, jog pasinaudoję tualetu keleiviai nenusiplauna rankų. Arba – kai maistą bufeto stiliaus restorane griebia tiesiog rankomis, o ne padėtais įrankiais.

Nesiklauso saugumo instrukcijų

Kruizinių laivų avarijos nėra dažnos, bet jų pasitaiko. Kaip ir gali pasitaikyti itin sudėtingų oro sąlygų plaukiant atviruose vandenyse, todėl gali būti net gyvybiškai svarbu keleiviams žinoti, ką daryti ir ko ne.

Valgo kaip papuola

Dėl to dažniausiai kalti būna jaunieji kruizų keleiviai, kurie mėgsta maisto ir gėrimų pasiimti net į kajutes, o eidami drabsto ir barsto viską, ką neša. O kai viską suvalgo, palieka lėkštes ir taures tiesiog koridoriuose. Tvarkytojos net kartais randa sugedusio maisto po lovomis.

123rf.com nuotr./Kruizas Graikijoje
123rf.com nuotr./Kruizas Graikijoje

Elgiasi taip, kaip nesielgtų namuose

Išvykę atostogų žmonės kartais įsivaizduoja, kad dėl jų kažkas turi šokinėti kiekvieną akimirką. Jeigu problema neišsprendžiama iškart – keliamas skandalas, skundėsi vienas kruizinio laivo darbuotojas. Juk namie nekviestumėte policijos, jeigu neveikia interneto ryšys?

Eina į restoraną prieš pat jo uždarymą

Šiuo klausimu kruizinių laivų darbuotojai nėra išskirtiniai – tik pažvelkite į darbuotojų veidus, jeigu pasirodote prieš pat kavinės ar restorano uždarymą. Tai reiškia, kad darbuotojams reikės likti specialiai dėl jūsų ir laukti, kol galės išeiti pailsėti po sunkios dienos.

Klausinėja bet ko

Kai kurių darbuotojų atlyginimas priklauso ne nuo išdirbto laiko, o, pavyzdžiui, nuo pardavimų apyvartos. Todėl kai keleiviai darbuotojų klausinėja to, ką jie lengvai gali surasti, pavyzdžiui, lankstinuke, jie iš tiesų gali atiminėti uždarbį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos