Kur turistai, ten ir vakcinos: Italija prabangių atostogų saloms rado išgelbėjimą

Šalia mėlynos reklaminės iškabos su užrašu „Capri a COVID Free Island“ („Kapris – sala be COVID“) prisišvartuoja keltas ir iš jo pabyra salos gyventojai bei joje dirbantieji. Rankose jie nešasi bagažą, o kraujyje – antikūnus.
Kaprio sala
Kaprio sala / „The New York Times“/Gianni Cipriano nuotr.

Tarp jų yra ir ką tik paskiepytas 37 metų Mario Petraroli, pasirengęs didingam prabangaus viešbučio, kuriame dirba rinkodaros direktoriumi, atsidarymui po karantino.

„Štai ir didžioji diena“ – sako jis, kildamas funikulieriumi virš turkio spalvos vandenų, skardžiais vingiuojančių takų ir terasose vešinčių sodų, kuriuose sirpsta citrinos.

Jis pasiekia viršūnę ir išlipa spalvingame miestelyje, garsėjančiame kaip kažkada „Jackie O“, o dabar – „J. Lo“ mėgstama poilsio vieta, nepadoriai išpūstomis caprese salotų kainomis ir milijardierių žaidimų aikštelės reputacija.

Visi, kas jį supa – krautuvininkai, iš plastikinių maišelių išpakuojantys „Pucci“, „Gucci“ ir „Missoni“ drabužius, barmenai glotniai įleidžiantys ledukus į „Spritz“, dailidės, bebaigiantys požeminio šokių klubo „Anema e Core Taverna“ apdailą – jau paskiepyti.

Žemyninėje Italijos dalyje, kuri matosi per įlanką nuo belvederio, apsupto romėnų kolonų imitacijomis, viskas visai kitaip. Skiepijimo kampanija vykdoma netolygiai, daugelis senjorų dar nėra gavę net pirmosios dozės.

„Labai apmaudu“, – sako M.Petraroli, kurio 68 metų dėdė gimtajame Neapolyje šia liga užsikrėtė balandžio pabaigoje, laukdamas, kol ateis jo eilė skiepytis. Po keleto dienų jis mirė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis