Kur žiemą galėsime skristi iš Lietuvos? Paaiškėjo džiuginančios skrydžių krypčių naujienos

Spalio mėnesio pabaigoje prasidėsiantis žiemos skrydžių sezonas atneš pokyčių ir į Lietuvos oro uostus: į tvarkaraščius sugrįš keleivių pamėgtos šaltojo sezono kryptys ir atsiras visiškai naujų, o kai kurie skrydžiai laikinai pasitrauks iki pavasario–vasaros. Lietuvos oro uostų duomenimis, šią žiemą iš Vilniaus oro uosto reguliariais skrydžiais bus galima pasiekti 36, iš Kauno – 16, o Palangos – 4 Europos miestus.
Lėktuvas
Lėktuvas / Shutterstock nuotr.

Svarbiausios naujienos ir tęsiami maršrutai

Didžiausia naujiena, keliaujantiems iš Vilniaus, be abejonės, bus trys saulėtos kryptys – tiesioginiai reguliarūs bendrovės „Air Baltic“ skrydžiai į Dubajų, Tenerifę ar Gran Kanariją, rašoma Lietuvos oro uostų pranešime spaudai.

Lietuvos oro uostų iliustracija / Kryptys iš Vilniaus
Lietuvos oro uostų iliustracija / Kryptys iš Vilniaus

Šį rudenį ir žiemą daugiausia maršrutų – net 5 – iš Vilniaus Lietuvą jungs su didžiausia Europos ekonomika Vokietija. Lėktuvai iš Vilniaus taip pat skris į Jungtinės Karalystės sostinę Londoną ir Prancūzijos sostinę Paryžių. Kitų metų sausį planuojama atnaujinti maršrutą į Grenoblį (Prancūzija). Žiemos sezonu iš Vilniaus taip pat bus tęsiami tiesioginiai skrydžiai į Austrijos sostinę Vieną ir Belgijos sostinę Briuselį.

Žiemą iš Kauno keleiviai galės pasiekti net keturis Jungtinės Karalystės miestus: Londoną, Liverpulį, Edinburgą ir Bristolį.

Svarbią šalies jungtį su Jungtine Karalyste, Airija, Norvegija, Ispanija toliau užtikrins Kauno oro uostas. Jau aišku, kad žiemą iš Kauno keleiviai galės pasiekti net keturis Jungtinės Karalystės miestus: Londoną, Liverpulį, Edinburgą ir Bristolį. Oru bus pasiekiami Bergenas, Olesiundas ir Stavangeris Norvegijoje, Airijoje – Dublinas ir Šanonas. Tarp Kauno oro uosto naujienų – nuo spalio pabaigos startuosiantis maršrutas į Milaną Italijoje.

Lietuvos oro uostų iliustracija / Kryptys iš Kauno
Lietuvos oro uostų iliustracija / Kryptys iš Kauno

Iš Palangos oro uosto žiemos aviacijos sezonu keleiviai reguliariai galės nuskristi į Rygą, Londoną, Kopenhagą ir Oslą.

Lietuvos oro uostų iliustracija / Kryptys iš Palangos
Lietuvos oro uostų iliustracija / Kryptys iš Palangos

Sezoniškumo įtaka aviacijoje

Pasak Tomo Zitikio, Lietuvos oro uostų maršrutų plėtros vadovo, šaltuoju metu žmonių poreikiai ir Lietuvos keliautojų įpročiai pakinta dėl pačių įvairiausių priežasčių – prasideda mokslo metai, pamėgtuose kurortuose atvėsta orai, todėl pakinta ir skrydžių paklausa, ypač tam tikromis kryptimis.

Ekspertas teigia, kad mūsų regiono rinkos paklausa skrydžiams žiemos sezono metu, lyginant su vasaros laikotarpiu, gali mažėti net apie 40–50 proc.

123RF.com nuotr. / Tarptautinis Vilniaus oro uostas
123RF.com nuotr. / Tarptautinis Vilniaus oro uostas

„Kasmet pokyčius lemiantis sezoniškumas yra įprasta Europos aviacijos rutinos dalis, lemianti tai, kad oro bendrovės peržiūri savo krypčių žemėlapius. Dėl savo verslo modelio daugiau pokyčių vykdo žemų kainų oro linijų bendrovės – laikinai stabdo skrydžius tam tikromis kryptimis, pavyzdžiui, populiariomis vasarą. Tai yra natūralu, nes pietų Europoje ir kitur žiemos metu dalis viešbučių kompleksų apskritai užsidaro, nes turizmas atslūgsta. Bet pavasarį daugelis populiarių maršrutų vėl sugrįžta ir poilsinis turizmas įsibėgėja iš naujo“, – pastebi Lietuvos oro uostų maršrutų plėtros vadovas.

Kasmet pokyčius lemiantis sezoniškumas yra įprasta Europos aviacijos rutinos dalis.

Dėl šio dėsningumo, anot T.Zitikio, Lietuvos oro uostai ypač didelį dėmesį skiria susisiekimui su svarbiausiomis Europos sostinėmis, kurios dažnai tampa vartais į tolesnius kraštus, o atsivėrusias galimybes šiemet aktyviai siekia išnaudoti tradicinės oro bendrovės.

„Tradicinės oro bendrovės šiemet dažnina skrydžius daugeliu svarbiausių maršrutų, pastebimai gerina Lietuvos susisiekimą ir jo kokybę“, – sako Lietuvos oro uostų maršrutų plėtros vadovas.

Pavyzdžiui, Suomijos oro linijų bendrovė „Finnair“ iš Vilniaus į Helsinkį šių metų žiemos aviacijos sezonu vykdys po keturis skrydžius per dieną. Vokietijos bendrovės „Lufthansa“ skrydžiai iš Vilniaus į Frankfurtą vyks dukart per dieną. Skandinavijos oro linijų SAS skrydžių skaičius į Kopenhagą nuo spalio pabaigos išaugs iki 19 per savaitę, o į Stokholmą iš Lietuvos oro uostų kiekvieną savaitę bus rengiama 12 skrydžių.

123RF.com nuotr. / Danija, Kopenhaga
123RF.com nuotr. / Danija, Kopenhaga

Svarbu paminėti, kad kitaip negu praėjusį žiemos sezoną, šią žiemą vyks tiesioginiai skrydžiai į Vieną ir Briuselį. Vasaros sezoną pradėjusi skraidinti keleivius į Austrijos sostinę, oro bendrovė „Austrian Airlines“ skrydžius rengs ir toliau net tris kartus per savaitę. Belgijos bendrovė „Brussels Airlines“ skrydžius į Briuselį vykdys keturis kartus per savaitę.

Oro linijų bendrovė „Air Baltic“ Lietuvos sostinę sujungs su Estijos sostine skrydžiu, kuris per savaitę vyks net 7 kartus – kai kuriomis dienomis bus vykdoma net po du skrydžius.

Reguliarius skrydžius Lietuvoje žiemos sezonu numato vykdyti 12 oro linijų bendrovių, iš kurių 9 yra tradicinės ir dar trys – žemų kaštų bendrovės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis