Kvepia kelionėm. Andriui Tapinui gyventi lengviau su lėktuvo bilietu kišenėje

Daugelis Andrių Tapiną žino iš visuomeninės, žurnalistinės veiklos, tačiau nereikėtų pamiršti ir kitos jo aistros – kelionių. Iš viso jis yra aplankęs apie 50–55 šalis, o kaip pats minėjo – neturėdamas lėktuvo bilieto kišenėje jaučiasi negerai.
Andrius Tapinas
Andrius Tapinas / „Kvepia kelionėm“ nuotr.

Prieš mėnesį A.Tapinas grįžo iš dviejų savaičių kelionės po Sibirą. Už poliarinio rato jis vyko kartu su projektu „Misija Sibiras‘16“, kur ne tik tvarkė lietuvių tremtinių kapus, bet ir spėjo pažinti vietinius žmones.

„Jie yra visiškai kitokie. Jie turi visai kitokį požiūrį į tarptautinius santykius, į tai, kas vyksta Rusijoje. Jie yra faktiškai atkirsti nuo didžiojo pasaulio, bent jau ten, kur man teko būti. Produktai jiems gabenami lėktuvu, kadangi ten nėra nei kelių, nei geležinkelių. Yra du būdai ten nuvykti – arba atskrendi lėktuvu, arba keturias dienas plauki garlaiviu“, – „Kvepia kelionėm“ projektui pasakojo žurnalistas.

Pats A.Tapinas teigė kelionėse neskiriantis didelio dėmesio komfortui. Ar tai penkių žvaigždučių viešbutis, ar paprastas jaunimo nakvynės viešbutis, ar palapinė, jam neturi didelio skirtumo. Svarbiausia yra įspūdžiai bei noras nueiti nuo turistinių takų.

 „Kvepia kelionėm“ nuotr./Andrius Tapinas
„Kvepia kelionėm“ nuotr./Andrius Tapinas

Visų A.Tapino nuotykių išgirsti turbūt neužtektų laiko, tačiau dalį jų vis dėlto galite pamatyti. Tad patogiai atsiloškite ir pasiklausykite, kaip reikia nepamiršti kelionių, net ir turint tūkstantį veiklų.

VIDEO: Kvepia kelionėm. Kodėl Andriui Tapinui gyventi lengviau turint lėktuvo bilietą kišenėje?

15min pradeda publikuoti naujo kelionių projekto „Kvepia kelionėm“ autoriaus Manto Bertulio videointerviu, kuriuose jis kalbina įvairių profesijų žmones, vienijamus aistros keliauti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis