Kvepia Kelionėm. Jogaila Morkūnas: „Esu komforto mėgėjas, todėl išradau „kulturizmą“

„Fudžijamos kalną pravažiuodamas mačiau šešis kartus. Spėkit, kiek kartų aš sustojau prie jo – zero (ang. nulis). Kiek kartų norėjau tai padaryti – zero. Esu komforto mėgėjas, man patinka skristi fantastiškai, važiuoti komfortabiliai, miegoti geruose viešbučiuose“, – Kaune vykusiame renginyje „Kvepia Kelionėm“ save kaip keliautoją pristatė Jogaila Morkūnas.
Jogaila Morkūnas
Jogaila Morkūnas / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.

Jo keliavimo filosofiją puikiai atskleidžia net povestuvinė kelionė, kurios metu kartu su žmona jie leidosi į kelionę aplink pasaulį. Nereikia spėlioti, kad ji buvo prabangi – į hostelius medų kopinėjantys jaunavedžiai nekėlė kojos.

„Nesu iš tų, kurie gali miegoti palapinėse, lipti į kalnus. Miestai keičiasi, kalnai ne“, – šmaikštavo šoumenas.

Pasak J.Morkūno, žmonės keliauja dėl skirtingų priežasčių. Vieniems idealiausias „viskas įskaičiuota“ variantas – net dešimt dienų jie gali vartytis pliažuose ir mėgautis nieko neveikimu. Kitiems priešingai svarbu kuo daugiau pamatyti, patirti, užmegzti naujų pažinčių. Yra grupė žmonių, kurie keliauja dėl sporto, pramogų, adrenalino ir emocijų – kalba eina apie nardymo, buriavimo, jėgos aitvarų ar alpinizmo kelionių entuziastus.

Dar yra verslo (komandiruotės), sekso turizmas. „Trys šalys, kurios yra pritaikytos sekso turizmui – Tailandas, Brazilija ir Ispanija“, – atkreipė dėmesį J.Morkūnas.

Savo kelionių tikslą, kartu ir darbą, jis apibrėžia kaip kulturizmą. Tačiau tai tikrai ne sporto šaka, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio.

Geriau auginti svorį valgant gerą maistą negu bet kokį, – savo gyvenimo šūkį vienu sakiniu įvardino keliautojas.

„Kult-urizmas yra kulinarinis turizmas. T.y. per maistą, per vyną, per netikėtus sprendimus pažinti valstybę. Tai dar viena sfera, dar viena kolekcinė detalė gyvenime, kai tu į valstybę važiuoji ne dėl to, kad ta valstybė kažkuo ypatinga: iš serijos „turi kalną“. Bet dėl to, kad ten yra restoranas, kuris pripažintas pasauliniu mastu“, – pasakojo pašnekovas.

2015-2016 m. jo sąraše buvo beveik 110 skrydžių. Daugumos jų tikslas ir buvo – maistas.

„Prieš jus stovi tikrai pasikėlęs snobas, šiknius, kuris tikrai nevalgytų bet ko. Geriau auginti svorį valgant gerą maistą negu bet kokį“, – savo gyvenimo šūkį vienu sakiniu įvardino keliautojas.

Kodėl verta leistis į kulinarines keliones? Ar visi tam turi pakankamai pinigų? Visa tai ir dar daugiau išgirsite žiūrėdami reportažą iš paskutiniojo „Kvepia Kelionėm“ renginio, kuriame dalyvavo J.Morkūnas.

VIDEO: Kvepia Kelionėm. Jogailos Morkūno kelionių kryptis diktuoja geras maistas

Dar vienas šio renginio svečias – kelionėmis į kalnus susirgęs kaunietis Dainius Babilas. Jo mintis galima išgirsti šiame video:

VIDEO: Kvepia kelionėm. Keliautojas Dainius Babilas nemėgsta spontaniškų kelionių: „Kalnams reikia ruoštis“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis