Kvepia kelionėm. Justinas Jarutis keliauja skriedamas ant bangų

Banglenčių sportas Lietuvoje nėra labai populiarus dalykas. Tačiau net ir mūsų šalyje galima rasti žmonių, kurie yra pakvaišę dėl šios pramogos. Vienas jų – roko grupės „Freaks on Floor“ lyderis Justinas Jarutis.
Justinas Jarutis pasakoja apie keliones ir naują aistrą – banglenčių sportą
Justinas Jarutis pasakoja apie keliones ir naują aistrą – banglenčių sportą / Kvepia Kelionėm nuotr.

Savo kelionių jis nebeįsivaizduoja be jūros ar vandenyno bangų. Tiesa, savo meilę „surfingui“ atrado Lietuvoje, Monciškėse vykusioje banglenčių stovykloje. Dabar Justinas jau yra praplėtęs savo vandenis ir ant bangų skrieti bandė Maroke, Ispanijoje bei Italijoje.

Kvepia Kelionėm nuotr./Justinas Jarutis
Kvepia Kelionėm nuotr./Justinas Jarutis

„Mane veža tai, jog aš niekada nebuvau per daug susijęs su vandens sportu. Veža ir tai, jog tai yra neaprėpiamas laisvės pojūtis. Adrenalinas.

Tai yra turbūt sunkiausias vandens sportas, bet man patinka dalykai, kai jų reikia siekti, o ne gauti iš karto. Žinau, kad dar labai daug kartų reikia nukristi į vandenį, jog kažkas pavyktų“, – patirtimi dalinosi J.Jarutis.

Rugpjūčio pradžioje banglenčių sportas oficialiai buvo įtrauktas į 2020 metų olimpinių žaidynių Japonijoje programą. Todėl galbūt galima tikėtis, kad susidomėjimas šia sporto šaka tik augs.

Kvepia Kelionėm nuotr./Justinas Jarutis pasakoja apie keliones ir naują aistrą – banglenčių sportą
Kvepia Kelionėm nuotr./Justinas Jarutis pasakoja apie keliones ir naują aistrą – banglenčių sportą

Istorijomis apie šią netikėtai gimusią meilę ekstremaliam sportui bei „surfingo“ keliones Justinas pasidalino su „Kvepia kelionėm“. Žiūrėkite videointerviu.

VIDEO: Kvepia Kelionėm. Justinas Jarutis – apie aistrą „gaudyti bangas“ ir keliones

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis