Kvepia Kelionėm. Krepšininko Šarūno Vasiliausko svajonė – aplankyti Ameriką

Krepšininkai niekuo nesiskiria nuo įprastų žmonių – atostogauti važiuoja vasarą ir kelionės jiems yra tiek pat svarbios, kiek ir kitiems. Tą projektui „Kvepia Kelionėm“ patvirtino krepšininkas Šarūnas Vasiliauskas, šiuo metu atstovaujantis Badalonos „Joventut“ komandai.

Pats krepšininkas neslėpė, jog norėtų keliauti dar daugiau ir ne tik vasarą, o ir žiemą. Tačiau to padaryti neleidžia krepšinis ir su tuo tenka susitaikyti.

„Norisi daug keliauti. Jeigu tu visą gyvenimą sėdėsi namuose, tai nieko nepamatysi ir nepažinsi. Galbūt dėl to kartais žmonėms atrodo, kad krepšininkai pažaidė, gavo pinigų ir viskas – žiauriai gerai gyvena. Iš tikrųjų tuos 9-10 mėnesių mes gyvename kaip ir visi dirbantys žmonės. Turime savo darbus ir kažko išskirtinio nematome, bet visada yra smagu pažinti kitą kultūrą, kitus žmones, kitų žmonių hobius ir panašiai“, – stereotipus laužė Vasiliauskas.

„Kvepia Kelionėm“ nuotr./Šarūnas Vasiliauskas
„Kvepia Kelionėm“ nuotr./Šarūnas Vasiliauskas

Šią vasarą Vasiliauskas su savo žmona Martyna atšoko vestuves ir medaus mėnesio leidosi į egzotiškuosius Maldyvus. Už šį malonumą su „viskas įskaičiuota“ porai teko sumokėti apie 6,5 tūkst. eurų, tačiau liko labai patenkintas šiuo pasirinkimu.

Tiesa, grįžtant atgal į Lietuvą bei laukiant persėdimo Stambulo oro uoste krepšininkas su žmona pateko į teroro išpuolio epicentrą.

Vasiliauskas projektui „Kvepia Kelionėm“ papasakojo ne tik apie šį incidentą, virtusį išgyvenimo drama, bet ir nauja karjeros stotele tapusią Badaloną, praleistus metus Lenkijoje, žvejybą Maldyvuose bei svajonę aplankyti Ameriką.

15min publikuoja naujo kelionių projekto „Kvepia kelionėm“ autoriaus Manto Bertulio videointerviu, kuriuose jis kalbina įvairių profesijų žmones, vienijamus aistros keliauti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis