Kvepia Kelionėm: Mindaugas Papinigis pasakoja, kaip Kuboje keliavo su vietiniais

Aktorius Mindaugas Papinigis jaučia didelę priklausomybę kelionėm. Ne paslaptis, jog labiausiai jam patinka egzotinės kelionės. Viena tokių buvo mėnesis Kuboje, kur jis pėsčiomis sukorė daugiau nei 350 kilometrų. Tai buvo ir pirma jo solo kelionė. Kaip dažniausiai tokiais atvejais būna, nors ir keliavo vienas, tačiau vienišas nesijautė. Pasak M.Papinigio, pakeleivių ir istorijų su jais netrūko.
Mindaugas Papinigis
Mindaugas Papinigis pasakoja apie Kubą / Kvepia Kelionėm nuotr.

Keli jų apgavo, išviliojo nemažai pinigų, tačiau pykčio jiems aktorius nejaučia, kadangi jų dėka pamatė tokią Kubą, kokios paprastas turistas galbūt nebūtų atradęs.

Kvepia Kelionėm nuotr./Mindaugas Papinigis
Kvepia Kelionėm nuotr./Mindaugas Papinigis

„Man vietiniai parodė tokių žmonių ir vietų, kur aš pats tikrai nebūčiau užklydęs“, – įspūdžiais džiaugėsi M.Papinigis.

Didelį įspūdį jam paliko romas, kuris Kuboje užima ypatingą vietą tiek jį degustuojant, tiek kuriant naujas pažintis.

„Romo „Havana Club“ galima nusipirkti visame pasaulyje, bet Kuboje mačiau keletą tokių rūšių, kurių nesu matęs niekur daugiau. Pavyzdžiui „Santiago de Cuba“, kuris yra neprilygstamas. Yra dar toks „Legendario“. Ir jo nereikia išgerti daug. Aišku, jo norisi išgerti, bet tokia ta Kuba...“, – pasakoja M.Papinigis.

Kvepia Kelionėm nuotr./Mindaugas Papinigis ir Mantas Bertulis
Kvepia Kelionėm nuotr./Mindaugas Papinigis ir Mantas Bertulis

Iki šiol negalintis pamiršti pirmosios kelionės aktorius į Kubą tikisi vieną dieną sugrįžti ir neabejoja, jog tose pačiose vietose ras kelionių bičiulius, ten kur juos ir paliko.

Apie tai ir daugiau – videofilmuke.

VIDEO: Kvepia Kelionėm. Pirmoji M.Papinigio solo kelionė – egzotiškoje Kuboje

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis