Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kvietimas italams į Lietuvą – šaltibarščių lėkštėje ant Romos tramvajaus šono

„Kai kurie dalykai atrodo pernelyg gražūs, kad būtų tikri“(it. Alcune cose sembrano troppo belle per essere vere). Toks užrašas šalia ryškiai rožinių šaltibarščių su iš svogūnų laiškų sudarytu Lietuvos kontūru nuotraukos puikuojasi ant į Romos gatves išriedėjusio tramvajaus, rašoma Valstybinio turizmo departamento pranešime spaudai.
Lietuvą Italijoje reklamuoja šaltibarščių vaizdas, išpieštas ant tramvajaus
Lietuvą Italijoje reklamuoja šaltibarščių vaizdas, išpieštas ant tramvajaus / Valstybinio turizmo departamento nuotr.

Italai kviečiami fotografuoti taip netikėtai papuoštą tramvajų ir dalytis nuotraukomis socialiniame tinkle „Facebook“ su grotažyme #TurismoLituania. Tokia mūsų šalies reklama truks mėnesį – iki gegužės pabaigos.

„Tai – viena iš kompleksinės rinkodaros priemonių, kurias įgyvendina Lietuvos turizmo atstovybė Italijoje, rinkodaros ir viešųjų ryšių kompanija „AIGO“. Kampanija skirta Lietuvos žinomumo didinimui ir atvykstamojo turizmo iš Italijos skatinimui. Reklamos tikslas – atkreipti Romos gyventojų (didžioji dalis Lietuvoje apsilankančių italų turistų yra būtent iš Italijos sostinės) dėmesį į jiems dar ne iki galo pažįstamą naują atostogų kryptį prieš prasidedant naujam turizmo sezonui.

O šaltibarščių vaizdas pasirinktas tikslingai – norint patraukti dėmesį, suintriguoti ir, be abejo, pasiųsti itin šiuo metu pasaulyje populiaraus kulinarinio turizmo žinutę. Juk judėjimo „Slow Food“ pradininkas italas C.Petrini lietuviškus šaltibarščius net yra pavadinęs estetiškiausia šalta sriuba pasaulyje“, – atkreipia dėmesį Valstybinio turizmo departamento Atvykstamojo turizmo poskyrio vyr.specialistė Indrė Šlyžiūtė, kuruojanti turizmo rinkodarą Italijos rinkoje.

Lietuvos turizmo atstovavimo Italijoje paslaugas teikianti rinkodaros ir viešųjų ryšių kompanija „AIGO“ planuoja įgyvendinti ir kitas Lietuvos lauko reklamas, prisideda prie italų žurnalistų pažintinių turų po Lietuvą organizavimo šią vasarą, taip pat bendradarbiauja su vietos žiniasklaida, administruoja profilį tinkle „Facebook“ italų kalba, dalyvauja turizmo parodose ir kituose turizmo renginiuose, vykdo online reklamos kampanijas, ruošia naujienlaiškius, mokymus Italijos turizmo specialistams ir kt.

Italija yra prioritetinė Lietuvos atvykstamojo turizmo rinka – iš 100 pernai į mūsų šalį atvykusių užsienio turistų 3 buvo italai. 2016 m. Lietuvos apgyvendinimo įstaigose apsistojo 39,9 tūkst. italų, jie čia praleido 85 tūkst. nakvynių. Italų vidutinės vienos kelionės išlaidos buvo didžiausios, palyginti su kitų šalių, net tokių kaip JAV, Izraelis ar Kinija, turistų išlaidomis, t.y. 552,8 Eur. Iš viso 2015 m. italų turistai Lietuvoje išleido 27 mln. Eur, t.y. net 77,6 proc. daugiau nei 2014 m.

Italų turistus Lietuva domina kaip dar neaplankyta šalis, turinti išskirtinę istoriją, kultūrą, gamtą. Kaip stipriąsias Lietuvos turizmo puses italai įvardija gerą paslaugų ir kokybės santykį, šalies saugumą, gyventojų svetingumą, kulinarines tradicijas ir gryną orą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai