Lagaminas atkeliaus vėliau
Moters kelionė prasidėjo gegužės 14-ąją Los Andžele, iš jo Sarah su persėdimu Paryžiuje skrido į Atėnus. Nusileidusi Graikijos sostinėje Sarah sužinojo, kad jos lagaminas nebuvo įkeltas į lėktuvą ir bus atgabentas vėliau, rašo dailymail.co.uk
Sarah savo lagamine buvo įsidėjusi „AirTag“ žymeklį, kad galėtų matyti, kur keliauja jos daiktai. Prabėgus savaitei moteris gavo pranešimą iš sekimo programėlės „AirTag“, kad jos lagaminas išvyko iš Paryžiaus ir pagaliau yra Atėnuose. Įdomu, kad kai Sarah nuvyko atsiimti savo bagažo, nors programėlė aiškiai rodė jo buvimo vietą oro uoste, „Air France“ darbuotojai tikino, kad jo ten nėra.
Kai pagaliau pavyko atsiimti bagažą, Sarah teigia, kad lagaminas buvo smarkiai apgadintas, jame trūko daiktų už 1100 eurų, įskaitant batus ir makiažo priemones. Moteris tikina, kad ši lagamino paieškos patirtis buvo siaubinga.
Dingo ne vienas lagaminas
Moteris paskoja, kad ši kelionė turėjo būti viena svarbiausių jos gyvenime. Sarah vyko į Atėnus, kad įgyvendintų savo svajonę mokytis šiuolaikinės ir senovės graikų literatūros.
Tiesa, Sarah pridūrę, kad minėto skrydžio metu ji nebuvo vienintelė laiku neatgavusi savo lagamino. „Nuėjau atsiimti bagažo, bet beveik visiems keleiviams buvo pranešta, kad bagažas atvyks vėliau. Visi turėjome pateikti pretenzijų „Air France“, – pasakojo moteris.
2 val. nakties vietos laiku apie 60 žmonių liko pateikti pretenzijų bendrovei, tarp jų ir Sarah. Tikėdamasi pagreitinti procesą, laukdama fizinėje eilėje Sarah pateikė pretenziją internetu.
Kai pagaliau pavyko atsiimti bagažą, Sarah teigia, kad lagaminas buvo smarkiai apgadintas, jame trūko daiktų už 1100 eurų
5 val. ryto, praėjus trims valandoms po nusileidimo, ji pagaliau išvyko iš Atėnų tarptautinio oro uosto, bet be savo bagažo.
Kelias kitas dienas Sarah palaikė ryšį su oro linijų darbuotojais, tačiau bendravimas buvo sudėtingas. „Aš susisiekiau su „Air France“ dėl savo pretenzijos, bet jie visiškai nebendravo, palikdavo mane ilgai laukti ir nesusisiekdavo su žmogumi, kuris kalbėtų angliškai“, – pasakojo moteris.
Po savaitės, gegužės 20 d., kaip jau minėjo, moteris gavo pranešimą iš „AirTag“, kad jos bagažas išvyko iš Paryžiaus Šarlio de Golio oro uosto ir pagaliau yra Atėnuose.
Atvykusi į oro uostą Sarah kreipėsi į pagalbos tarnybą, o galiausiai – į pamestų ir rastų daiktų skyrių, kilo daug ginčų dėl pretenzijos numerio. Vis tik, moteris nieko negalėjo padaryti, lagamino neatgavo, nors jos programėlė rodė, kad jis visai netoli.
Kadangi liko be lagamino, Sarah, turėjo pirkti būtinų daiktų, įskaitant vaistus nuo skydliaukės.
„Praradau viltį, bet kasdien toliau bendravau su oro linijų bendrove, siųsdama jiems daiktų, kuriuos turėjau nusipirkti, kvitus“, – pridūrė moteris.
Praėjus dviem mėnesiams, liepos 20 d., Sarah vis dar galėjo atsekti savo lagamina su „AirTag“, todėl ji paskutinį kartą pabandė ir vėl keliavo į oro uostą.
Atvykusi Sara nuėjo prie oro linijų registratūros ir dar kartą mėgino bendrauti su darbuotojais.
„Jie buvo labai nemandagūs, šaukė ant manęs, kai išreiškiau nusivylimą, ir sakė, kad nieko negali padaryti, nors jie dirba oro uoste ir gali nuvežti mane į „AirTag“ vietą. Jie net grasino iškviesti policiją, nes pradėjau filmuoti situaciją. Vaizdo įraše užfiksuotas jos ir darbuotojų bendravimas, kurio metu kyla ginčas“, – pasakojo moteris.
Pasak Saros, darbuotojai galiausiai sutiko ją nuvežti į pamestų ir rastų daiktų vietą, kur ji pagaliau galėjo atsiimti savo bagažą.
Kai išvydo savo lagaminą, Sarah teigimu, kad buvo aišku, jog jis buvo sugadintas, o daiktai prarasti.
„Mano bagažas buvo visiškai suplėšytas, dingo batai, makiažo priemonės, trūko krepšių, o ant užtrauktukų nebuvo originalios spynos“, – pasakojo moteris.
Sarah savo nusivylimą dėl prarasto bagažo fiksavo „TikTok“, viename klipe atskleisdama, kad gavo kone 600 eurų kompensacija. Tačiau oro linijos įvykio nepakomentavo.