Kaip BNS informavo Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas, tarpininkaujant savivaldybei, šiuo metu laivo savininkai baigia derinti technines detales su koncesininku.
„Idėja, kad legendinio laivo „Raketa“ maršrutas, jei sezonas įvyks, būtų ne tik iki Nidos, bet ir iki Klaipėdos. Girdėdami tikrai pozityvias mintis ir nuostatas iš „Raketos“ savininkų, šiandien darbiniame susitikime kalbėjomės dalyvaujant ir koncesininkui – Klaipėdos laivų remonto įmonei, kuri prižiūri krantines, prie kurių galimai reikėtų švartuotis „Raketai“, – BNS penktadienį teigė V.Grubliauskas.
Anot jo, svarstoma, kad Klaipėda galėtų tapti galutine laivo stotele prailginus dabartinį maršrutą „Kaunas-Nida“, o tinkamiausia vieta „Raketai“ švartuotis būtų Danės upės krantinėje, dešiniajame krante, už maždaug šimto metrų nuo Senosios perkėlos.
„Jei viskas judės, kaip numatyta, bijau kalbėti už „Raketos“ savininkus, bet panašu į tai, kad turbūt kokį gegužės mėnesį galėtų startuoti iš Kauno ir atsirasti Klaipėdoje“, – teigė V.Grubliauskas.
Meras sako, kad taip pat aptariamos galimybės šį sezoną Danėje švartuotis dar vienam keleiviniam laivui – katamaranui.
„Panašu, kad Danėje laivų pagausės, kurie vykdys vandens maršrutų aptarnavimą, kyla ir tam tikrų iššūkių juos saugiau sutalpinti ir reguliuoti eismą“, – sakė jis.
Rekonstruotas laivas „Raketa“ po beveik trijų dešimtmečių pertraukos į vandenį Kaune buvo nuleistas 2019-aisiais, tačiau užtrukus procedūrų derinimams reisus į pajūrį atnaujino pernai.
Sovietmečiu Lietuvoje buvo apie dešimt greitaeigių katerių „Raketų“. Daugiausia jų plaukdavo maršrutu iš Kauno į pajūrį. Reguliari greitaeigių katerių navigacija nutrūko 1995 metais.