Taip siekiama apsaugoti teritoriją, taip pat dovanoti nepamirštamų įspūdžių keliautojams, kurie, tikėtina, rinksis šį maršrutą.
Nauja Indijos geležinkelio era
Kol kas traukinio dar nėra, tačiau gamintojai jau aiškūs. Tai – Japonijos kompanija „Shinkansen“, kurios gaminti traukiniai rieda bėgiais 349 km/val. greičiu. Planuojama, kad 315 km, kurie skiria Ahmedabadą ir Mumbajų, traukinys įveiks per tris valandas. Šiuo metu kelionė trunka antra tiek.
Greitiesiems traukiniams skirtos konstrukcijos pradėtos tiesti praėjusį mėnesį. O darbus pabaigti ketinama iki 2022 metų pradžios, kada bus minimos 75-osios Indijos nepriklausomybės metinės. Projektą remia Japonijos tarptautinio bendradarbiavimo agentūra ir Japonijos užsienio plėtros agentūra.
„Tai sena Indijos svajonė, kuri pagaliau virsta realybe“, – sakė Indijos premjeras Narendra Modi susitikime su Japonijos atstovais. Jo teigimu, nauji traukiniai bus „draugiški“ ne tik keleiviams, bet ir aplinkai.
Traukiniai daugelyje Indijos vietovių yra pagrindinė užmiesčio susisiekimo priemonė. Kasdien šalyje vykdoma daugiau nei 10 000 kelionių traukiniais, kuriais pervežamas keleivių skaičius prilygsta visai Australijos populiacijai.
Šiuo metu esanti geležinkelių sistema nepalanki aplinkai, o kai kurios atkarpos ir kelia pavojų keleivių saugumui. Tačiau pradedant šiuo „Mumbajaus“ projektu, ketinama atnaujinti visą Indijos geležinkelio sistemą. Žinoma, kol kas tai tik gražūs planai.