„Pagrindine priežastimi suplanuoti reklaminę Lietuvos turizmo kampaniją Leipcige tapo žinia, kad mūsų šalis yra pakviesta būti antros didžiausios Vokietijoje Leipcigo knygų mugės garbės viešnia. Nusprendėme pasinaudoti šiuo unikaliu šansu dar kartą priminti vokiečiams apie keliavimo galimybes mūsų šalyje ir perduoti žinią apie Lietuvą kaip patrauklią atostogų šalį. Juk Leipcigo knygų mugėje apsilanko apie 200 tūkst. lankytojų“, – atkreipia dėmesį VTD Atvykstamojo turizmo poskyrio vyr. specialistė Jūratė Jazbutytė, koordinuojanti turizmo rinkodarą Vokietijos rinkoje.
Lietuva taip pat reklamuojama šviečiančiais plakatais visame mieste. Vokiškoje Lietuvos turizmo paskyroje tinkle „Facebook“ organizuojamas konkursas, kurio metu galima laimėti kelionę į Vilnių.
Reklaminę kampaniją suplanuoti ir įgyvendinti padėjo oficialūs Lietuvos turizmo atstovai Vokietijoje – viešųjų ryšių ir rinkodaros kompanija „BZ.COMM“.
Vokietija yra prioritetinė Lietuvos atvykstamojo turizmo rinka. Pernai mūsų šalies apgyvendinimo įstaigose apsistojo beveik 175 tūkst. vokiečių – daugiausia, lyginant su kitų valstybių turistais. Vidutinės turisto iš Vokietijos išlaidos viešnagės Lietuvoje metu 2015 m. siekė 355,1 Eur.