„Savo veiklą pradėjome nuo Lietuvos rinkos ir jai toliau skirsime didelį dėmesį. Tačiau vis stipriau plėtojant tarptautines partnerystes, parankiau tampa vadintis anglišku vardu“, – sako įmonės vadovė Eglė Lenkovičienė.
Lietuva yra viena iš devynių šalių, kuriose bendrovė vykdo savo veiklą. Likusiose aštuoniose rinkose ji žinoma kaip „2fly“ ir „Easyfly“.
„Kartu su nauju vardu „24fly.com“ startuoja ir klientų aptarnavimas visą parą. Lietuvoje ši paslauga veiks nuo rugsėjo, o kitose šalyse 24 valandas per parą aptarnaujame klientus jau dabar. Visa kita išlieka nepakitę – lieka ta pati skrydžių paieškos sistema ir naudojimosi sąlygos, tik kitu adresu. Tad didesnių pokyčių klientai nepajus“, – teigia E.Lenkovičienė.
Šį pavasarį bendrovė pasirašė partnerystės sutartį su globalia skrydžių paieškos sistema „Momondo“, kurios dėka keliskart padidino pardavimus visame pasaulyje. Anot E.Lenkovičienės, „24fly.com“ ateityje planuoja užmegzti dar daugiau ryšių su didžiausiomis pasaulinėmis skrydžių paieškos platformomis.
Šiuo metu Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Danijoje, Suomijoje, Švedijoje, Norvegijoje, Bulgarijoje ir Lenkijoje veikianti platforma klientus nuolat aptarnauja šešiomis skirtingomis kalbomis.
Pastaruoju metu Skrydziai.lt vardas buvo girdimas dėl nemalonių istorijų, kurių metu nukentėjo įmonės klientai. Dauguma jų teigė buvę suklaidinti melagingo reklamos apie Skrydziai.lt parduodamų bilietų kainą. Kai kurie skundai pasitvirtino ir įmonei teko sumokėti kelių tūkstančių eurų baudą.