Lenkijoje – turistų rekordas, Naujųjų metų sutikimui Zakopanėje laisvų vietų beveik nėra

Lenkija vasaros metu skaičiavo rekordinius turistų, nepabūgusių COVID-19 pandemijos, srautus. Atostogautojų skaičius šalies kurortuose buvo gerokai didesnis nei 2019 metais, kai buvo fiksuotas rekordas. Kaip skelbia Lenkijos žiniasklaidos kanalas „Onet Podroze“, populiariame šalies kurorte Zakopanėje Naujųjų metų sutikimui vietų jau beveik nebėra.
Zakopanė, Lenkija
Zakopanė, Lenkija / 123rf.com nuotr.

Skaičiuojama, kad šią vasarą Lenkijos kurortuose prie jūros ir Tatrų kalnuose iš viso apsistojo rekordinis poilsiautojų skaičius – daugiau kaip 9,4 mln. žmonių, iš kurių 8,4 mln. buvo patys lenkai.

Ankstesnis atostogautojų rekordas Lenkijoje buvo fiksuotas 2019 metais, kai šalyje liepos-rugpjūčio mėnesiais ilsėjosi 6,6 mln. poilsiautojų.

Šiemet tuo pačiu laikotarpiu šalies kurortuose atostogavo 7,4 mln. asmenų.

Zakopanėje vietų beveik nebėra

Jei planavote kalėdiniu laikotarpiu vykti į kaimyninės šalies kurortą kalnuose Zakopanę, reikėtų suskubti. „Onet Podroze“ skelbia, kad atostogautojų traukos centru vadinamame kurorte kalnuose vietų beveik nebeliko.

Teigiama, kad beveik visi viešbučiai, kotedžai ir prabangūs apartamentai, siūlantys papildomas poilsio programas, jau rezervuoti. Laisvų vietų galima rasti nebent privačiuose apgyvendinimo namuose.

Viešbučių savininkai neslepia, kad yra labai patenkinti tokiu poilsiautojų aktyvumu.

Leidinys pastebi, kad kainos Kalėdų ir Naujųjų metų laikotarpiui šalies kurortuose beveik visur išliko tokios pačios, kokios buvo iki prasidedant pandemijai. Tiesa, kai kur poilsio kainos šoko iki 30 proc.

Šiuo metu svečių namuose Zakopanėje galima rasti nakvynę, kuri asmeniui atsieis 80 zlotų (apie 17 eurų), o dviviečio numerio kaina viešbutyje – nuo 300 zlotų (apie 65 eurus).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis