Lietuva didins patrauklumą turistams iš Europos ir Azijos

Lietuva sieks didinti turistinį šalies patrauklumą keliose rinkose – Vokietijoje, Italijoje, Prancūzijoje ir Jungtinėje Karalystėje, taip pat Japonijoje bei Kinijoje.
Turistai
Turistai / Mato Miežonio / 15min nuotr.

Nacionalinė turizmo skatinimo agentūra „Keliauk Lietuvoje“ ieško, kas jai atstovaus šiose šalyse. Dalis sutarčių jau pasirašyta.

Agentūra BNS teigė, jog turizmo rinkodaros paslaugos bus skirtos Lietuvos kaip turizmui patrauklios šalies žinomumo didinimui, atvykstamojo turizmo srautų į Lietuvą plėtrai.

Centriniame viešųjų pirkimų portale nurodoma, kad agentūra pavasarį pasirašė sutartis su Milane registruota „Aigo“ (257,1 tūkst. eurų be PVM), Pekino „Travel Link Market“ (100 tūkst. eurų), ir Miuncheno „Aviareps Tourism“ (beveik 300 tūkst. eurų).

Užsienio partneriai analizuos turizmo rinką, rengs renginius, pristatančius Lietuvos turizmo galimybes, pavyzdžiui, kontaktų muges, verslo misijas, parodas. Paslaugos bus užsakomos pagal poreikį, o apmokėjimai atliekami pagal jų kiekį.

„Keliauk Lietuvoje“ penktadienį pranešė, kad į Lietuvą atvykstančių turistų srautas šiemet gali susitraukti 40 proc., o vietos keliautojų – 25 proc. Turizmo sektoriaus pajamos smuks apie 0,5 mlrd. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis