Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvė lėktuvo palydovė – tarptautinio dėmesio sulaukusi „Instagram“ žvaigždė

23-ejų lietuvė, dirbanti „Emirates“ lėktuvo palydove, šią savaitę sulaukė tarptautinės žiniasklaidos dėmesio. Iš pradžių „The Daily Mail“, o vėliau ir kitos populiarios svetainės aprašo, atrodytų, tobulą merginos gyvenimą.
Brigita Jagelavičiūtė
Brigita Jagelavičiūtė / Nuotr. iš Brigitos "Instagram"
Temos: 1 Kelionės

Brigita Jagelavičiūtė vadinama kylančia „Instagram“ žvaigžde – keldama savo kelionių nuotraukas ji jau yra surinkusi beveik 70 tūkst. sekėjų.

Brigitos nuotraukose – vaizdingos vietos iš viso pasaulio. Kaip ir daugelis „Instagram“ populiarių vartotojų, mergina daug dėmesio skiria maistui, asmenukėms, madai ir lankytinoms vietoms.

„The Daily Mail“ lėktuvo palydovė sakė, kad jau yra aplankiusi 74 valstybes. Tokį darbą pasirinkti ją prieš kelerius metus įkvėpė „Emirates“ skrydžio įgula, kurią ji pamatė Nicos oro uoste Prancūzijoje. „Vis dar taip aiškiai pamenu tą akimirką, kai pamačiau oro uoste einančias jas su savo gražiomis raudonomis kepuraitėmis. Mane tai sužavėjo – niekada nieko nebuvau girdėjusi apie šias oro linijas“, – pasakojo ji.

Mergina sako, kad didžiausi tokio darbo pliusai – galimybė išvengti griežtos rutinos ir šansas nuolat sutikti naujų žmonių. Tačiau ji pripažįsta, kad nuolat skraidant po visą pasaulį galima pasijusti vienišai ir visiškai išvargusiai.

Tačiau, nepaisant visų sunkumų, B.Jagelavičiūtė yra dėkinga savo darbui už tai, ką jis jai davė. „Vieni įsimintiniausių dalykų mano skraidymo karjeroje įvyko tada, kai išdrįsdavau išžengti iš savo komforto zonos“, – sako ji.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?