09 09

Lietuvė pasipiktino sukčiais Madeiroje: ūkininkai apgaudinėja turistus

Europos Havajais tituluojama Madeira iš tiesų turi kuo nustebinti – juodo smėlio paplūdimiai, kalnai, vešli žaluma ir kriokliai pavergs net užkietėjusio niurzgaliaus širdį. Pati saloje praleidau virš dviejų mėnesių tyrinėdama kiekvieną kampelį, o drauge nevengdama ir populiariausių vietų. Kai kurios iš jų tikrai vertos viso gaunamo dėmesio, bet buvo ir tokių, kurias grįždama antrą kartą aplenkčiau ratu.
Agnės įspūdžiai iš Madeiros
Agnės įspūdžiai iš Madeiros / Agnės Tarailaitės nuotr. / „15min“ fotomontažas

Aš nesuprantu žmonių, kurie pasirenka keliauti į populiariausiomis atostogų kryptimis tituluojamas šalis, o atvykę piktinasi turistų srautais. Na, bet jei dar nežinojote, jaučiu pareigą įspėti, jog Madeira tikrai nėra vienas iš tų slaptų perliukų, kur nuostabūs paplūdimiai priklauso tik tau, o restoranuose patiekalų kainos nesiekia 5 eurų. Paskutiniu metu sala sulaukia itin daug turistų dėmesio, tad žmonių joje tikrai netrūksta, ypač žiemos laikotarpiu.

Agnės Tarailaitės nuotr. / Agnės įspūdžiai iš Madeiros
Agnės Tarailaitės nuotr. / Agnės įspūdžiai iš Madeiros

Maloni šiluma ir beprotiškai Kalėdoms išsipuošusi salos sostinė Funšalis motyvuoja per šaltojo sezono šventes keliauti būtent čia ir bent sekundei palikti kaulus smelkiančią drėgmę. Tad prieš keliaudami nusiteikite, jog gali tekti pastovėti eilėse ir žygių takuose ar paplūdimiuose gan dažnai prasilenkti su kitais poilsiautojais.

Žinoma, saloje yra slaptų vietelių, kur turistų daug mažiau – rekomendacijomis pasidalysiu kitame straipsnyje. O dabar plačiau apie vietas, kurių rekomenduočiau vengti ir kodėl.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis