15min apie netikėtą naujieną dėl atšaukto skrydžio papasakojo Egipte ketinanti atostogauti moteris. Ji liepos 25 d. iš „Tez Tour“ buvo pirkusi kelionę į Šarm aš Šeichą, kuri turėjo įvykti gruodžio 21 d.
Po kurio laiko moteris pastebėjo, kad kelionių organizatoriaus interneto svetainėje tokio skrydžio nurodytai datai nebėra. Vėliau ji kreipėsi į Šiauliuose dirbančią kelionių agentę, ji nuramino pasakiusi, kad lėktuvas yra visiškai užpildytas, todėl galima ir toliau ramiai laukti atostogų.
Kelionę gruodžio 21 d. planavusi moteris teigė, kad su „Tez Tour“ keliavo daug kartų, todėl prieš savaitę sužinojusi, jog skrydis atšauktas, nors anksčiau buvo sakoma, kad lėktuvas užpildytas, labai nustebo. Jai ne tik teko pavėlinti skrydžio datą, bet sutrumpėjo ir jos atostogos.
Situaciją dėl atšaukto skrydžio 15min taip pat pakomentavo ir „Tez Tour“ Ryšių su visuomene ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė.
Situacija keitėsi keletą kartų
Anot pašnekovės, ji skrydį į Šarm aš Šeichą iš „Tez Tour“ pirko dar liepos 25 d., tačiau vėliau užėjusi į kelionių organizatoriaus interneto puslapį pamatė, kad skrydžio gruodžio 21 d. sistemoje nėra.
Agentė išpūtė akis, pažiūrėjo į mane ir pasakė, kad taip negali būti.
„Tada nuvykau pas savo kelionių agentę Šiauliuose. Jos paklausiau, kaip yra, kad sistemoje nebėra gruodžio 21 d. skrydžio. Agentė išpūtė akis, pažiūrėjo į mane ir pasakė, kad taip negali būti, nes ji apie tai nebuvo informuota“, – aiškino pašnekovė.
Paskui agentė pasižiūrėjo į sistemą ir patvirtino, kad skrydžio iš tikrųjų nėra. Tuomet paklausiau, kaip taip gali būti. Tada agentė prie mano akių paskambino į „Tez Tour“ būstinę, turbūt į Vilnių, ir paaiškino visą situaciją. Tai jų atsakymas buvo toks, kad lėktuvas yra pilnai užpildytas, todėl ši data nebeskelbiama. Visa tai vyko rugsėjo mėnesį.“
Jų atsakymas buvo toks, kad lėktuvas yra visiškai užpildytas, todėl ši data nebeskelbiama.
Atostogas planavusi moteris teigė, kad agentė ją nuramino, todėl ji ir toliau ramiai laukė kelionės.
„Ir štai praeitos savaitės penktadienį, spalio 14 d., man paskambino ta pati agentė ir pasakė, kad gavo laišką iš „Tez Tour“, jog nesusidarius žmonių skaičiui – 144 keleiviams, skrydis atšaukiamas, – sakė pašnekovė.
– Aš buvau susimokėjusi avansą. Kitos išeities nebuvo, skrydį perkėlėme į gruodžio 23 d. Tačiau man automatiškai sutrumpėjo atostogos – vietoje 9-ių naktų išėjo 7-ios.“
Anot savo patirtimi pasidalijusios moters, ji jau daug metų skraido su „Tez Tour“, tačiau toks atvejis įvyko pirmą kartą.
„Negalima šitaip elgtis su žmonėmis. Pirmiausia jie pasakė, kad lėktuvas yra pilnas, o dabar sako, kad lėktuvas nėra net minimaliai užpildytas. Tuo labiau kad iki gruodžio 21 d. dar liko du mėnesiai, ar nebus taip, kad paskui dėl didelės paklausos bus atidaromas dar vienas skrydis, pavyzdžiui, 21 d. Ką daryti tada? Čia toks tarsi manipuliavimas žmonėmis. Atostogos suplanuotos, viskas suplanuota. Na, negalima šitaip elgtis“, – sakė moteris.
Skrydis atšauktas dėl grafiko pakeitimų
„Tez Tour“ atstovė I.Aukštuolytė aiškino, kad „suplanuotas gruodžio 21 d. skrydis į Egipto Šarm aš Šeicho kurortą buvo atšauktas koreguojant žiemos sezono skrydžių grafiką ir tą dieną skrydis vykdomas nebus“.
Anot jos, sezono skrydžių programa yra formuojama iš anksto, tačiau kartais būna ir pakeitimų.
„Artėjant sezono pradžiai ir įsivertinus kelionių paklausos bei pasiūlos tendencijas, itin retais atvejais vis tik tenka pakoreguoti suplanuotų skrydžių grafikus, – sakė I.Aukštuolytė.
– Apgailestaujame, kad klientę pasiekė neteisinga informacija apie pilną lėktuvo užpildymą.
Itin retais atvejais vis tik tenka pakoreguoti suplanuotų skrydžių grafikus.
Visuomet stengiamės rasti geriausią klientui sprendimą tiek renkantis kelionės kryptį, tiek ir kai tenka ją atšauti. Apie kelionių pokyčius klientus ir mūsų keliones parduodančius partnerius informuojame iš anksto bei pasiūlome patogiausius kelionės alternatyvos sprendimus.
Taip pat yra galimybė keisti kelionės datą, kryptį arba atsisakyti kelionės bei susigrąžinti mokėjimą. Labai atsiprašome klientės už sukeltus nepatogumus.“