Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
08 17

Lietuvį pritrenkė uždariausių pasaulio valstybių oro uostai: nuo „bomžyno“ iki futuristinės pažibos

Telefone turiu programėlę (visi rimtesni keliautojai, spėju, turi tokią pat ar panašią), kuri fiksuoja visus mano skrydžius ir pagal įvairius pjūvius suformuoja tų skrydžių statistiką. Kokią? Bet kokią – pagal maršrutus, skrydžių laiką, dažnį, oro linijas, oro uostus, lėktuvo markes ar net sėdėjimo jame vietas. Man, kaip statistikos mėgėjui, ta programėlė labai patinka, tad periodiškai, kai neturiu ką veikti, įsijungiu ją ir analizuoju. Kai būnu sudirgęs tai net veikia kaip savotiška terapija.
Lietuvį pritrenkė uždariausių pasaulio valstybių oro uostai
Lietuvį pritrenkė uždariausių pasaulio valstybių oro uostai / Vaido Mikaičio nuotr. / „15min“ fotomontažas

Žinote, koks buvo trumpiausias mano skrydis, trukęs tik 19 minučių? Be kita ko, jis buvo ne tik trumpiausias, bet ir labai simbolinis, nes jungė nuostabius, mano labai mėgstamus miestus. Kokius? Ogi mūsų tikrąją ir laikinąją sostines – Vilnių ir Kauną. Tada lietuviško kapitalo oro linijos (jau bankrutavusios) surengė vienkartinį parodinį skrydį iš Vilniaus į Kauną bei atgal ir paleido bilietus po 15 eurų. Kaip gerai, kad tada nedvejojau ir suskubau juos įsigyti, nes jie buvo išgraibstyti ir lėktuvas į Kauną buvo pilnutėlis.

Juokinga buvo atvykti į Vilniaus oro uostą valandą prieš skrydį tam, kad paskristum 19 minučių. Lėktuvas pakilo į 3 kilometrų aukštį ir ties Elektrėnais (matėsi iš viršaus) ėmė žemėti. Nieko čia nuostabaus, galimai pasakysite, būna ir dar trumpesnių skrydžių? Žinau, kad būna, neabejoju, kad tarp kokių Bahamų salų praskristumėte trumpiau, bet aš čia akcentuoju ne tik trukmę, bet ir maršrutą. Kas mums tos Bahamos? Tik trumpas gyvenimo epizodas. O Vilnius ar Kaunas neretam yra visas gyvenimas.

Juokinga buvo atvykti į Vilniaus oro uostą valandą prieš skrydį tam, kad paskristum 19 minučių.

Todėl nenuostabu, kad dažniausiai mano naudotų oro uostų sąraše pirmą ir antrą vietas užima būtent šių miestų oro uostai. Trečia yra Ryga, kas irgi nestebina, nes ji yra beveik namai, o ne joks užsienis. Ketvirtoji – Kopenhaga. Kodėl ji? Nes Kopenhaga yra patogus jungiamasis oro uostas, kurį dažnai naudoju skrisdamas į JAV.

Kodėl apskritai apie tai kalbu? Nes šiandien dėmesį ir ketinu skirti oro uostams, kurių savo kelionėse skaičiuoju jau apie 130. Papasakosiu apie labiausiai įsiminusius mano kelionių oro uostus, nes sukaupus tokią kolekciją ir nepaisant fakto, kad didžioji dalis normalių šalių oro uostų yra vieni į kitus panašūs, vis tiek atsiranda tokių, kurie yra kitokie.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais