Lietuviai iš anksto planuoja vasaros sezono keliones – kelionių parduota 2 kartus daugiau nei pernai

Šiais metais gyventojai iš anksto suskubo planuoti vasaros sezono keliones. Tai patvirtina ir virtualios kelionių mugės rezultatai – kelionių parduota 2 kartus daugiau nei praėjusiais metais.
Graikija
Graikija / Unsplash.com nuotr.

„Šiais metais virtuali kelionių mugė buvo itin sėkminga. Palyginti su praėjusiais metais ar su tais metais, kai mūsų asociacijos nariai dalyvaudavo gyvai vykstančiose mugėse, kelionių parduota net 2 kartus daugiau. Keliautojai itin susidomėjo išankstiniais kelionių pasiūlymais – skaičiuojame, kad iš viso kelionių agentūros mugės metu suteikė nuolaidų keliautojams už kiek daugiau nei 2 mln. eurų“, – apibendrina Milda Plepytė-Rainienė, Lietuvos turizmo asociacijos vykdomoji direktorė.

Patrauklūs brangesnių kelionių pasiūlymai

Mugėje dalyvavusio kelionių organizatoriaus „Tez Tour“ rinkodaros ir ryšių su visuomene skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė taip pat pritaria, kad virtualios kelionių mugės rezultatai yra itin geri. Pasak jos, keliautojai atostogoms netaupo: renkasi ilgesnės trukmės keliones, prabangesnius viešbučius, brangesnes keliones – svarbiau už kelionės kainą yra poilsio kokybė.

„Tez Tour“ nuotr./„Tez Tour“ Inga Aukštuolytė
„Tez Tour“ nuotr./„Tez Tour“ Inga Aukštuolytė

„Vertindami mugės duomenis, matome, kad vidutinė kelionės kaina vienam žmogui yra apie 900 eurų – tai yra 20 proc. daugiau nei praėjusiais metais. Populiariausios kelionių kryptys virtualios mugės metus buvo Turkija, Graikija ir Egiptas. Turkija kaip atostogų pasirinkimas išlaiko pirmąją poziciją – 60 proc. visų mugės metu parduotų kelionių yra į Turkiją“, – sako I. Aukštuolytė.

Susidomėjimo sulaukia ir Ispanija, Bulgarija bei Portugalija. Iš tolimesnių šalių keliautojai renkasi atostogas Jungtiniuose Arabų Emyratuose.

Susidomėjimas virtualiomis mugėmis

Lietuvos turizmo asociacijos vykdomoji direktorė pastebi, kad virtualus mugės formatas daug patogesnis klientams.

„Virtualios kelionių mugės įgauna pagreitį tiek pasauliniu, tiek Lietuvos mastu. Atostogas planuojantiems gyventojams toks mugės formatas yra itin patogus, nes nereikia niekur vykti, internetu galima palyginti kelionių pasiūlymus, išsirinkti patraukliausius ir įsigyti juos už geriausią kainą. Matydami tokį keliautojų susidomėjimą ir aktyvumą, virtualias muges organizuosime ir toliau“, – kalba M. Plepytė-Rainienė.

Jos teigimu, šios virtualios kelionių mugės rezultatai įrodė, kad tradicinių mugių formatas nebeatitinka šiandienio keliautojo lūkesčių ir poreikių. Planuojama, kad virtualus Lietuvos turizmo asociacijos projektas „Vivattur“ kvies turizmo sektoriaus atstovus bei keliautojus ir į kitus renginius, kuriais skatins turizmo sektoriaus plėtrą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis