03 09

Lietuviai sumąstė nuvykti į Šri Lanką: nenumanė, kad jų lauks lėktuvo gedimas ir kančios oro uoste

Tai štai – turime sparčiai populiarėjančią, naują lietuvių atostogų kryptį. Ir tikrai sparčiai, nes žiūriu ir vienas pažįstamas joje lankėsi, ir kitas, o ir trečias jau suplanavęs. Maža to, lietuviai toje šalyje jau net apsigyvena. Žodžiu, kraštas įgauna populiarumą. Spėju, kad jei taip tęsis ir toliau, greitu metu ten bus apsilankę daugybė tautiečių.
Šri Lanka
Šri Lanka / Vaido Mikaičio nuotr.

Supratote, apie ką kalbu? Ne apie ką kita, o apie Šri Lanką, į kurią ne per seniausiai atsirado tiesioginiai skrydžiai iš Lietuvos, lėmę ir didesnį lietuvių turistų srautą ta kryptimi.

Tie skrydžiai yra tiesioginiai tik teoriškai, nes praktiškai nuskristi tiesiai į Šri Lanką nelabai išeina – ji yra siaubingai toli, o lėktuvai yra per maži. Todėl jie leidžiasi vienoje iš Artimųjų Rytų šalių pasipildyti kuro ir tada skrenda toliau. Keleiviai tą laiką turi kantriai sėdėti lėktuve. Nors kelionė išeina siaubingai ilga, tai vis tiek yra nauja pasirinkimas, kuris kol kas populiarus, nes visi, kas norėjo pabūti Egipte ar Kanaruose, jau pabuvo ir, galimai, dairosi kažko naujo.

Vaido Mikaičio nuotr. / Šri Lanka
Vaido Mikaičio nuotr. / Šri Lanka

Be kita ko, aš ir pats dabar esu Šri Lankoje ir šios eilutės gimsta būtent šioje Pietų Azijos valstybėje. Kadangi čia esu vos tris dienas ir generalizuoto vaizdo dar nesu susiformavęs, šiandien pateiksiu kelionės į tą šalį įspūdžius, nes jie juk irgi yra kelionės dalis, negi ne? Ir papasakosiu, kaip ruošiausi pačiai kelionei, taip, galimai, suteikdamas vienokių ar kitokių patarimų planuojantiems vykti į Šri Lanką.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis