Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvių kelionė Tailande apkarto: grįžtant namo netilpo į lėktuvą

Pavėluoti į lėktuvą ar traukinį – daugelio keliautojų košmaras. O jei atvykus laiku į oro uostą tau pranešama, kad lėktuve nebėra vietos, nors bilietai jau rankose? Panašiai nutiko vienai draugų kompanijai, kurie su „Ukraine International Airlines“ keliavo iš Bankoko į Vilnių, rašoma pranešime spaudai. „Likus savaitei iki kelionės namo mums pranešė, kad mūsų nepavyks sutalpinti į lėktuvą, todėl bus pakeistos avialinijos ir mūsų skrydis bus pavėlintas 12 valandų“, – pokalbį pradeda Diana.
Skrydis
Skrydis / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Nepranešė, kodėl netilpo

Istorijos herojė tikina, jog net atvykus į oro uostą avialinijų atstovai nepatikslino, kodėl jie netilpo į ankstesnį lėktuvą. Anot moters, laimei jie turėjo grįžti savaitgalį – jei skrydis būtų nukeltas į darbo dieną, tuomet būtų buvę daugiau problemų.

„Na, iki 12 val. išsiregistravome iš viešbučio ir visą dieną turėjome kažką veikti – dieną tiesiog praleidome Bankoke. Teko savo lėšomis pietauti ir panašiai", – teigia pašnekovė.

Dvejonės dėl kompensacijos

Turistė buvo girdėjusi, kad jei reisas vėluoja daugiau nei kelias valandas, žmogus gali tikėtis ir 600 eurų išmokos: „Dvejojau dėl to, kad tai ne Europos Sąjungos avialinijos ir skrydis vyko už Sąjungos ribų. Bet vis tiek kreipėmės į advokatą, jis padėjo mums dviem gauti 1200 eurų. Nors tai šiek tiek užtruko, džiaugiuosi, jog nenuleidom rankų.“

Parduoda daugiau nei yra vietų

Anot „ADER“ kelionių advokato Edmundo Rusino, kuris nagrinėjo šią istoriją ir padėjo turistams, tokių situacijų tikrai pasitaiko: „Dažniausiai avialinijos parduoda daugiau bilietų nei yra vietų, kadangi tikisi, jog vis tiek dalis keleivių neatvyks dėl vienokių ar kitokių priežasčių. Ir tokiu būdu užsitikrina, kad lėktuvas bus pilnas.“

Asm.archyvo nuotr./Advokatas Edmundas Rusinas
Asm.archyvo nuotr./Advokatas Edmundas Rusinas

Skrydis už ES ribų – ar galima tikėtis išmokos?

Turizmo teisės ekspertas pabrėžia, kad kompensacijų keleiviai gali tikėtis skrisdami ne tik Europos Sąjungos ribose, bet jei jiems kyla klausimų ar nežino, kur kreiptis, visuomet geriau kreiptis į profesionalą nei delsti. „Net jei vežėjas atsisako sumokėti kompensaciją, turistas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių tarnybą arba į teismą“, – sako advokatas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai