Lietuvos gyventojai šalies viduje ketvirtąjį ketvirtį keliavo daugiau

Šalies gyventojų kelionių su nakvyne skaičius po Lietuvą 2021 m. ketvirtąjį ketvirtį, palyginti su tuo pačiu 2020 m. ketvirčiu, padidėjo 56 proc. iki 720,3 tūkst. kelionių, vienadienių kelionių skaičius sumažėjo 6,7 proc. iki 2,4 mln. kelionių.
Palanga
Palanga / 123RF.com nuotr.

Pernai spalio–gruodžio mėnesiais šalies gyventojo kelionė Lietuvoje vidutiniškai truko 2,2 nakvynės, pranešė Statistikos departamentas.

Po Lietuvą keliavę gyventojai išleido 92 mln. eurų. Per vieną asmeninę kelionę šalies gyventojai vidutiniškai išleido 125 eurų, per verslo kelionę – 143 eurus.

45 proc. vietinių turistų nakvojo viešbučiuose, svečių namuose arba moteliuose, pas gimines ir draugus – 24, nuomojamame būste – 17 proc., sanatorijose ir sveikatinimo įstaigose – 7, poilsio nuosavame būste – 5 proc., kitur – 2 proc.

Populiariausia transporto priemonė buvo lengvasis automobilis – juo keliavo 89 proc. šalies gyventojų. Autobusu keliavo 6 proc. turistų, traukiniu – 4 proc., kita transporto priemone – 1 proc.

Į užsienį ketvirtąjį ketvirtį keliavo 220,9 tūkst. šalies gyventojų – 4,7 karto daugiau nei per tą patį 2020 metų laikotarpį, vidutinė kelionės užsienyje trukmė buvo 6,3 nakvynės.

51,6 proc. keliavusiųjų nakvojo pas gimines ir draugus ar privačiajame apgyvendinimo sektoriuje, 45,3 proc. – viešbučiuose ir moteliuose.

Po užsienio šalis keliavę turistai iš Lietuvos išleido 134,6 mln. eurų – 4,7 karto daugiau nei pernai per tą patį laikotarpį. Kelionėje užsienyje vienas Lietuvos gyventojas vidutiniškai išleido 506 eurus.

Kelionių į užsienį skaičius per metus padidėjo 4,3 karto, Lietuvos gyventojai buvo išvykę į 265,8 tūkst. kelionių. Kelionės su turizmo paslaugų rinkiniu, įsigytu turizmo paslaugas teikiančiose įmonėse, sudarė 28,2 proc. visų kelionių – 15,8 karto daugiau nei prieš metus.

Daugiausia keliauta į Turkiją (26,4 tūkst., arba 9,9 proc. visų kelionių), Latviją (21,8 tūkst., arba 8,2 proc.), Lenkiją (20,2 tūkst., arba 7,6 proc.), Jungtinę Karalystę (20,1 tūkst., arba 7,6 proc.), Vokietiją (18,2 tūkst., arba 6,8 proc.) ir Egiptą (18,2 tūkst., arba 6,8 proc.).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis