Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvos turizmo ekspertai prognozuoja aktyvų vasaros kelionių sezoną: ką verta žinoti?

Pakilimą išgyvenantis Lietuvos turizmo sektorius ir šiais metais nežada mažinti apsukų. Lietuvos oro uostų atstovai prognozuoja, kad ir toliau augant kelionių paklausai, šiemet keleivių srautai gali pasiekti rekordinį 2019 m. lygį – apie 6,5 mln. turistų, rašoma pranešime spaudai.
Vilniaus oro uoste pristatytos naujos skrydžių kryptys
Vilniaus oro uostas / Lukas Balandis / BNS nuotr.

„Matome, kad šių metų vasaros sezonas, ko gero, bus rekordiškai aktyvus. Tai leidžia prognozuoti didėjanti krypčių pasiūla: iš Vilniaus oro uosto reguliarūs skrydžiai vyks 51 kryptimi, iš Kauno – 28, o iš Palangos – 6. Lyginant su žiemos sezonu, krypčių skaičius vasarą išaugs maždaug trečdaliu“, – komentuoja Tomas Zitikis, Lietuvos oro uostų Skrydžių vystymo skyriaus vadovas.

Skirmanto Lisausko / BNS nuotr. / Tomas Zitikis
Skirmanto Lisausko / BNS nuotr. / Tomas Zitikis

Kalbėdami apie prasidedantį vasaros turizmo sezoną, optimizmo nestokoja ir kelionių organizatoriai: jie tikisi ne mažiau aktyvaus vasaros sezono nei praėjusiais metais.

„Lietuviai vis dažniau keliauja ne vieną kartą per metus. Žmonės nori pasiankstinti tiek vasaros sezoną pavasarį, tiek pasilepinti šiluma rudens mėnesiais, taip pat daugėja slidinėjimo kelionių entuziastų. Pardavimų duomenys rodo, kad vasaros sezonas bus itin aktyvus, jau šiuo metu kai kuriomis datomis nebėra laisvų vietų lėktuvuose ar populiariausiuose viešbučiuose“, – kalba Inga Aukštuolytė, „Tez Tour“ Ryšių su visuomene ir rinkodaros skyriaus vadovė.

„Tez Tour“ nuotr. / Inga Aukštuolytė
„Tez Tour“ nuotr. / Inga Aukštuolytė

Daugiau galimybių rinktis

Lietuvos oro uostų atstovas atkreipia dėmesį, kad prie maršrutų plėtros prisidėjo ir į Lietuvą pritrauktos dvi naujos oro linijų bendrovės – „Aegean Airlines“ ir „PLAY airlines“.

„Naujų oro bendrovių veiklos Lietuvoje pradžia – tai išties didelis pasiekimas ir pokytis mūsų oro uostų veikloje. Reguliarius skrydžius Lietuvos oro uostuose šiais metais vykdys iš viso 15 oro bendrovių, iš kurių 11 yra tradicinės ir dar keturios – žemų kaštų”, – pristato T.Zitikis.

Pasak jo, nuo šių metų Lietuvos keliautojai galės tiesioginiu skrydžiu pasiekti Pizą, Krokuvą, Zadarą.

123rf.com nuotr. / Krokuva
123rf.com nuotr. / Krokuva

Daugiau galimybių keliautojams šiemet pristato ir kelionių organizatoriai. Pavyzdžiui, „Tez Tour“ poilsiautojams nuo šiol siūlo užsakomuoju tiesioginiu skrydžiu pasiekti Sardiniją, Riminį.

Mažesnių kainų tikėtis neverta

T.Zitikio teigimu, nauji oro vežėjai pastebimų kelionių kainų pokyčių neįneš. Reguliarių skrydžių bilietų kainos šiais metais neturėtų reikšmingiau koreguotis ir išliks panašiame lygyje.

Ženklesnius kelionių kainų pokyčius kol kas galima stebėti užsakomųjų skrydžių rinkoje. Vis tik I.Aukštuolytė atkreipia dėmesį, kad tokių patrauklių kainų, kokių galima rasti dabar, prasidėjus vasarai nebeliks.

Ženklesnius kelionių kainų pokyčius kol kas galima stebėti užsakomųjų skrydžių rinkoje.

„Visuomet pavasarį ir rudenį, kol dar nėra pasidėjęs pagrindinis atostogų sezonas, kelionių organizatoriai siūlo patrauklesnes poilsio kainas. Vis tik vasaros mėnesiais, kai atostogauja didžioji dalis Europos gyventojų, tikėtis panašių poilsio kainų – neverta. Nebent tik paskutinę minutę bus išparduodami likučiai“, – teigia I.Aukštuolytė.

Žada geriau valdyti keliautojų srautus

Tai, kad vasaros sezonas bus rekordiškai aktyvus, kartu yra ir iššūkis oro uostams, nes šiuo metu vykdomi ir toliau bus tęsiami dideli infrastruktūriniai oro uostų plėtros darbai. Vilniaus oro uoste vyksta išvykimo terminalo statyba ir eismo prieigų rekonstrukcija, o Kauno oro uoste plečiamas keleivių terminalas.

Lukas Balandis / BNS nuotr. / Naujojo Vilniaus oro uosto terminalo statybos
Lukas Balandis / BNS nuotr. / Naujojo Vilniaus oro uosto terminalo statybos

„Šį sezoną dar dirbsime su sena ir tiek išaugusiems keleivių skaičiams nepritaikyta infrastruktūra. Vis dėlto mūsų tikslas šiais metais – kiek įmanoma efektyviau išnaudoti tai, ką turime, pasitelkti vidinius ir išorės resursus iššūkiams suvaldyti, optimizuoti turimus išteklius, o kitais metais startuosime su dvigubai pralaidesne, modernia ir žymiai patogesne infrastruktūra“, – kalba T.Zitikis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais