Vakarų Londone įsikūręs oro uostas teigė, jog praėjusį mėnesį keleivių skaičius buvo 88 proc. mažesnis nei tą patį mėnesį 2019 metais, o tai lėmė tebesitęsiantys kelionių ir judėjimo apribojimai, įvesti siekiant sumažinti COVID-19 plitimą visoje Anglijoje.
Lapkritį oro uostos paslaugomis naudojosi vos 747 000 žmonių, o krovinių kiekis taip pat mažėjo, palyginti su praėjusiais metais.
„Remiantis dabartinėmis prognozėmis ir nuolatiniu keleivių skaičiaus mažėjimu, buvo priimtas sprendimas, kad 4-asis terminalas neveiks iki 2021 metų pabaigos“, – sakoma pranešime.
Šių metų kovą Jungtinėje Karalystėje (JK) įvedus karantiną, Hitrou oro uostas balandį uždarė 3-iąjį terminalą, o gegužę – ir 4-ąjį terminalą, perkeldamas visus skrydžius į 2-ąjį ir 5-ajį terminalus.
Išlaidas apkarpęs ir investicijų projektą sustabdęs oro uostas kreipėsi į vyriausybę prašydamas daugiau paramos darbo vietoms apsaugoti.
Oro uosto operatorė siekia, kad visiems oro uostams JK oro uostams būtų suteikta visapusiška verslo mokesčių lengvata ir atsisakyta planų nuo sausio 1 dienos nutraukti galimybę keleiviams įsigyti neapmokestinamų prekių.
Oro uosto generalinis direktorius Johnas Hollandas-Kaye įvardijo galimybės įsigyti neapmuitinamų prekių atšaukimą „turizmo mokesčiu“, kuris gali tapti mirties bausme apgyvendinimo paslaugas teikiančiam verslui, prikalusomu nuo turistų srautų.
Pasak jo, atsisakius neapmuitinamų prekių, vien Hitrou oro uoste būtų prarasta 2 000 darbo vietų.
Prieš pasaulinę sveikatos krizę Hitrou buvo didžiausias oro uostas Europoje, tačiau nuo to laiko turėjo užleisti pirmaujančią vietą kitiems susisiekimo centrams, įskaitant Paryžiaus Šarlio de Golio oro uostą.
Hitrou oro uostas taiko reikalavimą keleiviams pasitikrinti dėl COVID-19 prieš išvykimą, įskaitant „British Airways“, „Virgin Atlantic“, „American Airlines“ ir „United Airlines“ paslaugomis besinaudojančius keleivius, siekdamas padėti keleiviams išvengti karantino.