Mama ir dukra, „TikTok“ pavadintos „Karen ir Karen 2.0“, reikalavo, kad žmonės persikeltų į kitas vietas, kad joms būtų patogu, nors „į pilną lėktuvą jos pateko prieš pat užsidarant durims“.
Moterys norėjo sėdėti vietose prie praėjimo, tačiau skrydžio palydovė „mandagiai“ jas informavo, kad jos negali priversti visų persėsti dėl jų. Nuo to viskas ėmė blogėti, rašoma „The Mirror“.
Vaizdo įraše, kuriuo dalijamasi „TikTok“, matyti, kaip mama ir jos dukra tariamai buvo išvarytos iš skrydžio po to, kai šaukė ant kitų keleivių. Vaizdo įraše užfiksuota, kaip duetas įžengia į „Southwest Airlines“ skrydį iš Sakramento (Kalifornija) oro uosto.
Žmonės tiesiog pareikalavo, kad jos „liautųsi rėkti ir šaukti“, nes lėktuve buvo vaikų.
2021 m. pasidalytas virusinis vaizdo įrašas dėl savo šokiruojančio turinio vėl plinta. Įraše, kurį paskelbė @official_norcal_mom, matyti, kaip mama ir dukra įlipa į pilną lėktuvą ir šaukia savo reikalavimus.
Vietoj to, kad persėstų, žmonės tiesiog pareikalavo, kad jos „liautųsi rėkti ir šaukti“, nes lėktuve buvo vaikų. Tuomet vaizdo įraše girdėti, kaip dukra sako: „Mes tiesiog eisime atsisėsti“, o jos mama sarkastiškai sako, kad „tiesiog griebs tave ir rėks bei šauks lėktuve“.
Visas lėktuvas plojo, kai jos buvo pašalintos.
Kai skrydžio palydovas paprašo jas įsodinti į kitą lėktuvą, moterys praeina ir ieško vietų prie praėjimo. Teigiama, kad tuo metu skrydis buvo atidėtas dviem valandoms, o keleiviai buvo priversti laukti dar ilgiau, kol oro uosto darbuotojai išves mamą ir dukrą iš lėktuvo.
„TikTok“ vaizdo įrašą paskelbusi moteris pridūrė: „Skrydžio palydovas jautė, kad keleiviai dėl tokio elgesio nėra saugūs. Visas lėktuvas plojo, kai jos buvo pašalintos“.
Oro bendrovė „Southwest Airlines“ taiko sistemą „išsirink vietą“, pagal kurią keleiviams neskiriamos vietos, bet jie suskirstomi į skirtingas „įlaipinimo grupes“, atsižvelgiant į registracijos laiką pagal principą „kas pirmas, tas pirmas“.