„Marriott“ kuria europinį pigių jaunimo viešbučių tinklą

Viešbučių tinklas „Marriott International“ paskelbė apie savo plėtrą Europoje. Įdomu tai, jog plėsis prabangių viešbučių tinklas ne bet kaip, o pasiūlydamas keliaujančiam Europos jaunimui naują prekės ženklą – „Moxy Hotels“. Teigiama, jog šie trijų žvaigždžių ekonominės klasės viešbučiai bus orientuoti į jaunąją keliautojų kartą, skelbia „The Daily Mail“.
Skraidančio paršelio svečių namai Nyderlanduose
Marriott orientuosis į linksmybes mėgstantį jaunimą / Flyingpig nuotr.

Teigiama, jog naujojo prekės ženklo viešbučiai turėtų būti stilingi, smagūs, draugiško aptarnavimo bei ekonomiški. Naujojo viešbučių tinklo koncepcija buvo kuriama keletą metų, tyrinėjant tikslinės grupės nuomones ir poreikius.

„Mes supratome, kad jauni savarankiški ir savimi pasitikintys žmonės šiandienos Europoje yra finansiškai nepriklausomi, tačiau jiems vis viena trūksta linksmybių ir bendravimo, tiesioginio ar virtualaus. Jie renkasi bendro naudojimo erdves, jaukius užkampius ir bendravimą skatinančią aplinką. Tyrinėdami apklausų rezultatus, manome, jog „Moxy Hotels“ sukels tikrą revoliuciją savo sferoje“, - tikina „Marriott Internatiol“ tinklo atstovai.

Pirmasis „Moxy“ viešbutis duris atvers 2014-aisiais Italijoje, Milane. O per artimiausius 10 metų Europoje atsiras dar per 150 šio prekės ženklo viešbučių, žada „Marriott“ tinklas. Juos žadama statyti Vokietijoje, Austrijoje, Didžiojoje Britanijoje, Airijoje, Belgijoje, Italijoje, Nyderlanduose, Danijoje, Suomijoje, Norvegijoje ir Švedijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų