Penkios ekonominės žvaigždutės
Ant Viduržemio jūros kranto įsikūręs Kemero „Diamond Club“ viešbutis kelionių organizatoriaus „Tez Tour“ interneto svetainėje pristatomas keistai. Viena vertus, jis įvertintas penkiomis žvaigždutėmis, tačiau prierašas šalia skelbia, jog tai „ekonominės klasės viešbutis, tinkantis jaunimui“ su kukliais numeriais ir maitinimu, bet su plačia paplūdimio juosta.
Vis dėlto, savaitė šiame „Ultra viskas įskaičiuota“ paslaugą teikiančiame viešbutyje į 15min besikreipusiam Vadimui Filko apkarto. Iš karto po vestuvių su žmona Turkijoje pailsėti panoręs vyriškis skundėsi antisanitarinėmis sąlygomis ir personalo abejingumu „Diamond Club“ viešbutyje.
Vos atvykusi į „Diamond Club“, pora buvo apgyvendinta nešvariame kambaryje su atsiklijavusiais tapetais.
„Kambaryje neveikė televizoriaus pultas, seifas, nebuvo rankšluosčių, muilo, o rankenėlė nuo durų į balkoną pasiliko rankoje. Sukvietėme visą meistrų komandą ir vadybininkę, kad tai sutvarkytų. Jie labai stengėsi, bet po visų nesėkmingų pastangų kažką sutaisyti nuleido rankas ir pasakė, jog gausime kitą kambarį“, – kelionės pradžią prisimena V.Filko. Poilsiautojai iš viso pakeitė keturis viešbučio kambarius, tačiau visi jie esą buvę avarinės būklės.
„Vieną dieną išėjome pasigrožėti teritorija ir grįžę į kambarį radome jį nesutvarkytą. Mums pamiršo pranešti, jog turime vienintelį raktą nuo to kambario. Po pasivaikščiojimo sužinojome, kad ne tik kambariai, bet ir visas viešbutis avarinės būsenos“, – teigė viešbučiu pasibaisėjęs poilsiautojas, pridūręs, kad per visą savaitę kambarys buvo sutvarkytas vos keturis kartus.
„Paskutinį kartą teko maldauti registratūros darbuotojo, kad bent patalynę pakeistų, nes kambario tvarkymas – tai tik patalynės pakeitimas. Visi viešbučio rankšluosčiai su raudonomis dėmėmis, o užuolaidos su rudomis – atrodė, kad kažkam pritrūko tualetinio popieriaus ir jie panaudojo užuolaidomis“, – pykčio neslėpė V.Filko.
Pasiūlė indus išsiplauti patiems
Labai greitai savo skundus pora išdėstė Kemere dirbusiai lietuvei gidei, kuri pareiškė, kad visos kelionių agentūros jau yra įspėtos, kad į šį viešbutį siųsti turistų nerekomenduojama. Įdomi detalė – „Tez Tour“ svetainėje skelbiama, kad viešbutis šiais metais buvo atnaujintas.
„Tačiau, nepaisant to, bent viena šeima iš Lietuvos čia atvykdavo kasdien“, – tikino vyriškis, kuris vos tik grįžęs iš Turkijos su skundu kreipėsi į „Tez Tour“.
„Jie net neįsivaizdavo, į kokius viešbučius siunčia“, – teigė V.Filko.
Lietuvis poilsiautojas skundėsi ir šlykščiu maistu, nuo kurio visą savaitę buvo viduriuojama.
„Jei virtuvėje atsirasdavo nors vienas valgomas mėsos patiekalas, eilė susidarydavo tokia, kad kol nueidavome, tai per 20 minučių viskas baigdavosi. Kava baigdavosi nuo virtuvės atidarymo praėjus 7 minutėms. Indai purvini ir nuskaldyti. Parodžius lėkštes virtuvės virėjui ir paprašius, kad išplautų, gavome atsakymą, kad patys galime išsiplauti, o jis pats pasijuokė“, – potyriais iš penkių žvaigždučių viešbučių dalijosi vyras.
Geri alų – gauni herpį
Nors viešbutis ir siūlo „Ultra viskas įskaičiuota“ paslaugą, tačiau, anot V.Filko, viešbučio bare alus baigdavosi nuo atidarymo praėjus vos dešimčiai minučių.
„Gėrimai, kurie buvo įskaičiuoti, tai neaiškios kilmės alus ir pigi degtinė. Vieną dieną visame viešbutyje baigėsi visas alkoholis. Kitą dieną baigėsi ledukai. Paprašius normalių gėrimų iš baro, mums buvo paaiškinta, jog jie mokami, – tikino medaus savaitę Turkijoje leidęs lietuvis. – Be to, barmenas pildavo alų į purvinus puodelius su pridžiūvusiais kokteilių likučiais. Dėl nešvarių puodelių pasigavau herpį“.
„Tez Tour“ viešųjų ryšių ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė teigė, kad bendrovei ši situacija yra žinoma.
Kokybe nepasižymėjo ne tik viešbučio vidus ir aptarnavimas, bet ir lauko teritorija. V.Filko darytose nuotraukose matyti, kad viešbučio lauko baldai purvini ir sulaužyti, dušai prie baseinų surūdiję bei blogai veikiantys.
„Vaikų kalniukai baseine buvo įjungiami valandai dviem per dieną, likusį laiką vaikai čiuožinėjo per sausus kalniukus, o paplūdimio tualete smirdėjo baisiau nei pas mus stoties tualete“, – aiškino V.Filko.
„Tez Tour“ viešųjų ryšių ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė teigė, kad bendrovei ši situacija yra žinoma.
„Su turistu susisiekėme. Pretenzija šiuo metu nagrinėjama, tačiau viešinti informacijos negalime, siekdami užtikrinti kliento duomenų konfidencialumą. Gavus turisto pretenziją, netrukus susisiekėme su „Tez Tour“ atstovais Turkijoje ir perdavėme visą gautą informaciją. Šiuo metu situacija viešbutyje vertinama“, – laiške 15min tikino „Tez Tour“ atstovė.