2022 09 14

Meksikoje lietuvis išbandė gyvenimą ant jūros kranto: „Nieku gyvu negrįšite į Kankuno centrą“

Praeitame pasakojime ėmę kalbėti apie pernai populiariausia pasaulio atostogų kryptimi buvusią Meksiką, tarsi atidarėme būsimą žiemos kelionių sezoną. Praėjusią žiemą, pakeliavęs po Meksiką, pareiškiau įsitikinimą, jog dėl pandeminių apribojimų kitose atostogų šalyse, ši valstybė ne tik susigriebė daugybę europiečių turistų, bet ir stipriai užsirekomendavo ateinančiam šaltajam sezonui.
Meksikoje
Meksikoje / Vaido Mikaičio nuotr.

Ir jei pernai meksikiečiai turėjo problemų susidurdami su turistų pertekliumi, šiemet jie tikrai bus pasiruošę geriau.

Anąkart daugiau kalbėjome apie nuvykimo į šalį galimybes, o dabar pažiūrėkime į kainas, patogumą bei saugumą, nes, žinia, Meksika visai pagrįstai nėra laikoma vienu saugiausių kraštų pasaulyje.

Tiesa, manęs vis paklausia, kiek mokėjau už skrydžio į Meksiką bilietus. Nežinau, ar tas klausimas turi kokią nors prasmę dabar, nes po visų šiemet įvykusių pasaulinių kataklizmų, bilietų kainos praeitą pandeminę ir ateinančią brangios elektros žiemą gali smarkiai skirtis, tačiau dėl bendro proporcinio supratimo atsakysiu.

Šių metų pradžioje pasiekti Kankuno kurortą iš Lietuvos galėjai kiek daugiau nei už 600 eurų. Man ta kaina pasirodė per didelė, tad radau 370 eurų kainuojančius bilietus į tą patį Kankuną iš Madrido su persėdimu Lisabonoje.

Žinoma, prieš tai dar reikėjo pasiekti Madridą, tačiau tai nebuvo finansiškai skausminga, nes skrydžio iš Kauno į Ispanijos sostinę bilietai buvo nepadoriai pigūs – 40 eurų į abi puses. Taigi, mums Meksiką pasiekti pavyko kiek daugiau nei už 400 eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis