„Labai norėčiau pasakyti, kad savaitgalį jis jau tikrai veiks. Tačiau garantuoti 100 proc. negaliu. Kol kas aišku tik tai, kad iki penktadienio jis tikrai bus tvarkomas“, – sakė keltuvo eksploataciją vykdančios bendrovės „Kautra“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas.
Stengiamasi sustyguoti įvažiavimus – kad gondolos sklandžiai įvažiuotų į stoteles prie Vandens parko ir „Snow arenos“. Kadangi viskas automatizuota, tai susiję ir su automatiniu durų atsidarymu, – sakė L.Skardžiukas.
Kaip jau buvo skelbta, praėjus vos parai po iškilmingo atidarymo, Druskininkų keltuvas buvo uždarytas – šeštadienį prie jo atėję žmonės rado uždarytus vartus ir užrašą, nurodantį, jog savaitgalį pasinaudoti juo nebus galima.
Keltuvą montavusios šveicarų įmonės „Bertholet Maschinenbau AG“ specialistai ir su jais dirbantys lietuviai šiuo metu toliau taiso per pirmąją keltuvo darbo dieną „išlindusius“ defektus.
Užtikrinama, kad jie – nežymūs. Vis dėlto išspręsti juos norima, kol šalia yra daugiau patirties su tokio tipo transportu (oro gondolomis) turintys šveicarai. Jų darbo praktikoje – keliolika panašių objektų.
Tiesa, Druskininkuose buvo įgyvendinta keletas technologinių sprendimų, kurie yra naujovės ir patiems „Bertholet Maschinenbau AG“ darbuotojams.
„Stengiamasi sustyguoti įvažiavimus – kad gondolos sklandžiai įvažiuotų į stoteles prie Vandens parko ir „Snow arenos“. Kadangi viskas automatizuota, tai susiję ir su automatiniu durų atsidarymu. Visa tai ir tvarkoma“, – sakė L.Skardžiukas.
Keltuvų atidarymo dieną Druskininkų meras Ričardas Malinauskas tikino, jog keltuvai buvo išbandyti – jais kėlėsi ne tik montavę specialistai, bet ir savivaldybės darbuotojai. Tokių patikrų metu jokių defektų nebuvo pastebėta.
„Norime, kad sutvarkyti keltuvai veiktų be trukdžių. Kad nebūtų taip: vieną savaitę keliame, kitą – nebe. Tad, kol turime specialistus, išspręsime viską – net menkiausias abejones“, – teigė „Kautra“ vadovas.
Anot jo, tai, kad keltuvai neveikia, nepatinka ne tik keleiviams. „Mums tai – ir prarasti pinigai. Tad tikrai specialiai netempiame su darbais. Stengsimės, kad keltuvai kuo greičiau vėl dirbtų visu tempu“, – teigė L.Skardžiukas.
Bilieto kaina į vieną pusę – 3 eurai. Bilietas pirmyn ir atgal – 5 eurai. Nors pagrindinė keltuvo paskirtis – palengvinti „Snow arenos“ ir Vandens pramogų parko klientų persikėlimą iš vienos Nemuno pusės į kitą, bent jau veiklos pradžioje tikimasi, jog keltuvu domėsis ir turistai, kuriems 1 km kelionė 45 m aukštyje oro gondolomis bus smagi pramoga.
Druskininkų keltuvas – vienintelis Lietuvoje. Panašus veikia Latvijoje, Siguldoje.