Miunchene prasidėjo populiarusis festivalis „Oktoberfest“

Miunchene šeštadienį prasidėjo 186-asis alaus festivalis „Oktoberfest“. Miesto meras Dieteris Reiteris dviem plaktuko smūgiais įstatė čiaupą į pirmąją alaus statinę ir, kaip reikalauja tradicija, pripylė pirmąjį bokalą Bavarijos gubernatoriui Markusui Soederiui.
„Oktoberfest“
„Oktoberfest“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Dar prieš tai, kai padavėjos pradėjo nešioti vieno litro talpos alaus bokalus, festivalyje susirinko tiek daug lankytojų, kad apsaugos darbuotojai leido įeiti tik žmonėms, rezervavusiems vietą vienoje iš alaus palapinių.

Tradicinius drabužius dėvintys lankytojai pradėjo rikiuotis į eilę prie festivalio vartų dar prieš aušrą.

„Ankstų rytą atvažiavau pirmuoju priemiestiniu traukiniu“, – Vokietijos naujienų agentūrai „dpa“ papasakojo Felixas Stengleinas, atvykęs iš netoliese esančios Eichenau vietovės.

Netrukus po 9 valandos ryto festivalio organizatoriai per garsiakalbius paskelbė, kad šventė prasideda.

„Mieli svečiai, sveiki atvykę į „Oktoberfest“, – pasveikino lankytojus organizatoriai. – Festivalis prasideda.“

Svečiai buvo pasveikinti vokiečių ir anglų kalbomis bei bavarų tarme.

Atidarius vartus, daugybė svečių pasileido prie alaus palapinių, norėdami užimti vietas ant ilgų medinių suolų viduje.

Tikimasi, kad Miunchene vykstančiame festivalyje iki spalio 6 dienos apsilankys maždaug 6 mln. alaus mėgėjų iš viso pasaulio.

Svečių saugumu rūpinasi 600 policijos pareigūnų ir šimtai apsaugos darbuotojų. Apie 50 gydytojų yra pasirengę padėti, jai kam nors sutriktų sveikata. Be to, festivalyje yra speciali apsaugos zona, kurioje moterys gali rasti apsaugą nuo priekabiavimo, pranešė „dpa“.

Elektroniniai paspirtukai, kurie šiais metais buvo legalizuoti Vokietijoje, yra uždrausti „Oktoberfest“ teritorijoje ir aplink ją, o lauke įrengta daugybė eismo kontrolės priemonių, kad būtų išvengta vairavimo apgirtus.

Kaip ir ankstesniais metais, alaus kainos vėl kilo, o litro talpos bokalas kainuoja iki 11,80 euro – 30 centų brangiau nei pernai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis