Mokėjimas už vietos užsisakymą lėktuve yra pinigų švaistymas – nebent skrendate „Ryanair“

Keleiviai, kurie moka papildomai, kad skrydžio metu galėtų sėdėti drauge, dažniausiai be reikalo švaisto pinigus, tvirtinama naujame britų bendrovės „Which?“ atliktame tyrime. Išimtis – „Ryanair“. Prastas ir „Wizz Air“ rodiklis.
„Ryanair“
„Ryanair“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Which?“ tyrimas parodė, kad net 86 proc. atvejų kartu bilietus pirkę keleiviai kartu ir sėdi skrydžio metu, tad papildomai mokėti už tai net neverta.

Bendrovė apklausė 3 357 keleivius, kurie skrido 2018-ųjų rugsėjo–spalio mėnesiais. Išanalizavus jų atsakymus pamatyta, kad 10 populiariausių avialinijų, kurios siūlo sėdėjimo kartu paslaugą už papildomą mokestį, dažniausius juos pasodina kartu net ir negavę papildomų eurų.

Pavyzdžiui, net 91 proc. „British Airways“ keleivių gavo vietas šalia, nors už tai nemokėjo papildomai. Tačiau „Ryanair“ atveju taip pasisekė mažiau nei pusei keleivių – vos 46 proc. Airių avialinijos „Ryanair“ anksčiau yra tikinusios, kad specialiai nebando atskirti grupių vien tam, kad gautų daugiau pajamų.

„Wizz Air“ atsidūrė 9-oje dešimtuko vietoje – kartu gauna atsisėsti 73 proc. keleivių.

„Jeigu neskrendate su „Ryanair“ ar „Wizz Air“ arba nenorite daugiau vietos kojoms, neverta mokėti tam, kad pasirinktumėte vietą – jūs vis tiek būsite pasodinti šalia savo kelionės draugų“, – teigė „Which?“ kelionių redaktorius Rory Bolandas.

Kurios avialinijos išskiria kartu bilietus pirkusius keleivius?

  1. „Aer Lingus“ – 96 proc. keleivių sėdėjo kartu
  2. „Norwegian“ – 95%
  3. „Easyjet“ – 92%
  4. „Flybe“ – 92%
  5. „British Airways“ – 91%
  6. „Thomas Cook“ – 87%
  7. „Jet2“ – 85%
  8. „Tui“ – 85%
  9. „Wizz Air“ – 73%
  10. „Ryanair“ – 46%

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis