Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2015 12 15 /2015 12 16

Naują konkurentą „Novaturas“ ir „Tez Tour“ vertina atsargiai ir žarsto įtarimus

Turizmo rinkos senbuviai – didieji Lietuvos kelionių organizatoriai „Novaturas“ ir „Tez Tour“ – atsargiai vertina veiklą pradedančio kelionių organizatoriaus „KIDY Tour“ užmojus.
Pristatytas naujas Lietuvos kelionių organizatorius – „KIDY Tour“
Pristatytas naujas Lietuvos kelionių organizatorius – „KIDY Tour“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Pirmadienį apie veiklos pradžią paskelbęs kelionių organizatorius „KIDY Tour“ ketina organizuoti poilsines keliones į populiarius Turkijos kurortus. Tikslinė grupė – šeimos, mėgstančios poilsį Alanijoje ir Antalijoje.

Tuo metu bendrovių „Novaturas“ ir „Tez Tour“ atstovai tvirtina apie tai girdintys pirmą kartą ir naujo žaidėjo atėjimą vertina atsargiai.

Užsakomųjų skrydžių veikla tik iš pirmo žvilgsnio atrodo nereikalaujanti ypatingų kompetencijų. Kai kam atrodo, kad užtenka tik susiplanuoti norimą aptarnauti klientų skaičių. Bet, kaip rodo įvykę bankrotai, dažnai tai ir būna pati didžiausia klaida.

„KIDY Tour“ vadovas Gvidas Aukštuolis užtikrino, jog neketina konkuruoti su „Novaturu“ ir „Tez Tour“. O ateityje galbūt bendradarbiaus.

Juolab, kad kai kurie „KIDY Tour“ partneriai Turkijoje anksčiau esą bendradarbiavo su liūdnai veiklą baigusia bendrove „Freshtravel“.

„Užsakomųjų skrydžių veikla tik iš pirmo žvilgsnio atrodo nereikalaujanti ypatingų kompetencijų. Kai kam atrodo, kad užtenka tik susiplanuoti norimą aptarnauti klientų skaičių.

Bet, kaip rodo naujausi rinkoje įvykę bankrotai, dažnai tai ir būna pati didžiausia klaida. Todėl vertinti bendrovės, kuri dar neturi organizatoriaus pažymėjimo, galimybes būtų labai neatsakinga“, – sakė didžiausio kelionių organizatoriaus „Novaturas“ rinkodaros projektų vadovė Dovilė Zapkutė.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Pristatytas naujas Lietuvos kelionių organizatorius – „KIDY Tour“
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Pristatytas naujas Lietuvos kelionių organizatorius – „KIDY Tour“

Pasak jos, informacija apie naują įmonę ir jos planuojamą veiklą pateikiama labai ribotai.

„Kaip visuomet, įvertins klientai, kurie pastaruoju metu ypatingai atidžiai renkasi kelionių organizatorių ne tik pagal kainą, bet ir įmonės patikimumą, kapitalo kilmę, reputaciją ir pan.“, – sakė pašnekovė.

Siūlomas viešbučių tinklas „Novaturą“ nuvylė

Turime žinių, kad vienintelė Turkijos agentūra, kuri su šiuo viešbučiu pasirašė sutartis Lietuvai, yra jau bankrutavusios bendrovės „Freshtravel“ partneriai. Jei taip yra iš tiesų, kas gali paneigti, kad šioje komandoje nebus darbuotojų, kurie dirbo prie šio trumpalaikio projekto, – pastebėjo D.Zapkutė.

„Novaturo“ atstovė atkreipė dėmesį, kad naujojo operatoriaus pasirinktas strateginis partneris, viešbučių tinklas „Eftalia“, jau yra žinomas Lietuvos rinkoje. Su juo yra dirbęs ir „Novaturas“.

„Bet praėjusiais metais nutraukėme su jais bendradarbiavimą, nes jų siūlomos paslaugos toli gražu neatitiko klientų lūkesčių.

Visų pirma organizuojant darbą. Pavyzdžiui, dažnai būdavo parduodama daugiau rezervacijų, nei realiai yra vietų viešbučiuose.

Taip pat turime žinių, kad vienintelė Turkijos agentūra, kuri su šiuo viešbučiu pasirašė sutartis Lietuvai, yra jau bankrutavusios bendrovės „Freshtravel“ partneriai.

Jei taip yra iš tiesų, kas gali paneigti, kad šioje komandoje nebus darbuotojų, kurie dirbo prie šio trumpalaikio projekto“, – pastebėjo D.Zapkutė.

„KIDY Tour“ direktorius Gvidas Aukštuolis tvirtino, jog „Novaturo“ minėtas viešbučių tinklas Turkijoje patikimas – sutartį su jais esą nutraukė ne Lietuvos kelionių operatorius.

„Spaudos konferencijoje dalyvavo “Eftalia„ tinklo savininkas ir jis patvirtino, kad “Eftalia„ tinklas dirba su “Thomas Cook„, “TUI„ ir kitais didžiausiais tinklais. Be to, ne “Novaturas„ nutraukė su jais sutartį. Bendradarbiavimas nutrūko dėl to, kad “KIDY Tour„ pasirašė išskirtinę sutartį“, – sakė naujo kelionių operatoriaus vadovas G.Aukštuolis.

„KIDY Tour“ skelbia, kad keliautojams iš Lietuvos pasiūlys žemesnes kelionių kainas. Tačiau, anot „Novaturo“ atstovės, kitiems metams naujojo operatoriaus planuojama siūlyti lankstesnė kainų politika šeimoms ir vaikams yra labiau visos Turkijos 2016-ųjų sezono išskirtinumas, kurį diktuoja dabartinė geopolitinė situacija, nei vieno operatoriaus sprendimas.

„Tez Tour“ laukia didelio šuolio

„Tez Tour“ viešųjų ryšių ir rinkodaros skyriaus vadovės Ingos Aukštuolytės teigimu, konkurencija visuomet sveikintina. 

„Konkurencijos nebijome, sąžiningas konkuravimas yra sveikintinas dalykas, senbuvius verčia pasitempti, iš konkurencijos visada išlošia turistai“, – sakė „Tez Tour“ atstovė. Pasak jos, sunku vertinti įmonę, kuri realiai veiklos dar nepradėjo – Valstybinio turizmo departamento išduota licencija dar neįsigaliojo. 

„Mūsų žiniomis, naujai kuriamam kelionių organizatoriui vadovaus gerai žinomi verslininkai, turintys nemenką darbo patirtį. Jie yra ilgamečiai mūsų partneriai. Bet galutinį jų įvertinimą padarys turistai“, – sakę I.Aukštuolytė.

„KIDY Tour“ užmojai dideli – per pirmą savo sezoną pailsėti į Turkiją jie ketina nuskraidinti nemažiau nei 20 tūkst. žmonių. Rinkos naujokė planuoja užimti apie 5 proc. Lietuvos išvykstamojo turizmo rinkos. 

Tačiau tokie planai „Novaturo“ ir „Tez Tour“ negąsdina.

„Šiemet išvykstamojo turizmo sektorius augo apie 15 proc., užsienio kurortuose atostogavo per 180 tūkst. turistų. Iš jų 75 tūkst. keliones organizavo „Tez Tour“. Kitąmet ketiname suorganizuoti atostogas 100 tūkst. klientų.

Mūsų užsakymu atlikti rinkos tyrimai rodo, kad sektorius atsigauna, keliautojai renkasi aukštesnės kategorijos viešbučius, ieško didesnio patogumo ir komforto, o kelionėms skiria vis ženklesnę šeimos biudžeto dalį.

Iki naujo organizatoriaus atėjimo skaičiavome, kad 2016 m. rinka augs. Šiandien galima sakyti, kad augimo prognozės keičiasi į optimistiškesnę pusę, kad augimas gali siekti ir 30 proc. Tad rinkoje vietos tikrai užteks visiems“, – neabejojo „Tez Tour“ atstovė.

Ji pažymėjo, kad įsitvirtinti „KIDY Tour“ nebus lengva: vartotojai tapo atsargesni. 

raeityje vykę rinkos sukrėtimai, kai skambiai bankrutavo ne vienas kelionių organizatorius, turėjo ir teigiamos įtakos rinkai – turistai tapo atsargesni ir labiau sąmoningi“, – įsitikinusi I.Aukštuolytė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais