Naujas Lietuvos kelionių organizatorius tikina šeimas į Turkiją skraidinsiantis pigiau

Į rinką žengia naujas kelionių organizatorius „KIDY Tour“, siūlysiantis užsakomuosius skrydžius į lietuvių pamėgtus Turkijos kurortus.
Viešbutis Alanijoje
Viešbutis Alanijoje / 123rf.com nuotr.

Pirmosios kelionės į populiarųjį Turkijos kurortą Alaniją suplanuotos 2016 m. kovą. Į Turkiją „KIDY Tour“ savo klientus skraidins su Turkijos užsakomųjų skrydžių bendrove. 

Naujai įmonei vadovaujantis Gvidas Aukštuolis turizmo srityje nėra naujokas – iki šiol jis dirbo verslo keliones organizuojančios įmonės „BPC Travel“ direktoriumi. 

Asmeninė nuotr,/Gvidas Aukštuolis, „KIDY Tour“ direktorius
Asmeninė nuotr,/Gvidas Aukštuolis, „KIDY Tour“ direktorius

Didžiąją šios bendrovės užsakymų dalį sudarė Lietuvos Respublikos Vyriausybės ir jai pavaldžių įstaigų kelionės. Tiesa, su naująja išvykstamojo turizmo įmone „BPC Travel“ nėra susijusi. 

„KIDY Tour“ 100 proc. akcininkas ir steigėjas yra aviacinių paslaugų grupė – „Avia Solutions Group“, kontroliuojama žinomo verslininko Gedimino Žiemelio.​

Tai – Varšuvos vertybinių popierių biržai (WSE) priklausanti aviacijos verslo įmonių grupė, pasauliniu mastu teikianti kompleksinius aviacijos paslaugų sprendimus: nuo orlaivių techninės priežiūros ir remonto iki pilotų ir techninio personalo mokymo, verslo skrydžių organizavimo bei oro uostų valdymo paslaugų. ​

Vilniuje esančiame kompanijos padalinyje šiuo metu dirba apie 70 darbuotojų. 

Asmeninė nuotr./Daumantas Lapinskas, „Avia Solutions Group“ valdybos narys
Asmeninė nuotr./Daumantas Lapinskas

Šiai grupei anksčiau priklausė ir užsakomųjų skrydžių bendrovė „Small Planet Airlines“, tačiau ją iš „Avia Solutions Group“ prieš dvejus metus įsigijo bendrovės vadovų komanda. 

„Small Planet Airlines“ lėktuvais savo klientus skraidina didieji kelionių organizatoriai „Novaturas“ ir „Tez Tour“.

„Matome, kad Lietuvos išvykstamojo turizmo rinka turi augimo potencialą, todėl yra vietos trečiam patikimam kelionių organizatoriui, kurio atėjimas skatintų visų rinkos dalyvių tobulėjimą ir pritrauktų naujų keliautojų“, – priežastį, kodėl investavo į naują kelionių organizatorių, nurodė Daumantas Lapinskas, „Avia Solutions Group“ valdybos narys.

Į Turkiją skraidins turkų bendrovė

„KIDY Tour“ – šeimos kelionių organizatorius. Mūsų pagrindinis segmentas – keliaujančios šeimos, kuriems esame paruošę labai patrauklų pasiūlymą kitam sezonui.

„Šiam projektui ruošiamės ilgai ir kruopščiai. Visi paruošiamieji darbai užtruko beveik pusantrų metų, todėl, nors įmonė yra įregistruota tik 2015 m. gruodžio 3 dieną, turime strateginius susitarimus su pagrindiniais partneriais.

Kol kas įmonėje dirba 6 darbuotojai. Iki kovo įmonėje dirbs 12 darbuotojų“, – sakė naujo kelionių organizatoriaus „KIDY Tour“ vadovas G.Aukštuolis.

Pasak jo, veiklą įmonė pradės nuo populiariausios tarp lietuvių atostogų krypties – Turkijos ir siūlys ten keliauti šeimoms. 

„KIDY Tour“ – šeimos kelionių organizatorius. Mūsų pagrindinis segmentas – keliaujančios šeimos, kuriems esame paruošę labai patrauklų pasiūlymą kitam sezonui.

Keliones organizuosime kartu su turkų užsakomųjų skrydžių bendrove „Freebird“. Juos pasirinkome, nes tai – seniai dirbanti, skraidanti naujais „Airbus“ orlaiviais oro kompanija, kuri pasiūlė naujam operatoriui išskirtinės bendradarbiavimo sąlygas“, – pasakojo G.Aukštuolis.

Manome, kad rinkoje yra dar laisvos vietos trečiam žaidėjui, – pažymėjo naujo kelionių organizatoriaus vadovas.

„KIDY Tour“ keliones bus galima įsigyti įvairiose kelionių agentūrose. Kol kas įmonė neplanuoja jomis prekiauti grupinių apsipirkimų portaluose, kaip tai darė bankrotu savo veiklą užbaigusi bendrovė „Freshtravel“.

Iki šiol trečias organizatorius ilgai neišsilaikydavo 

Šios ir kitų turizmo įmonių žlugimas į rinką žengiančių naujokų nebaugina. „KIDY Tour“ neketina konkuruoti ir su dviem didžiaisiais kelionių organizatoriais „Novaturu“ bei „Tez Tour“.

„Esame išanalizavę rinką tiek Lietuvoje, tiek Turkijoje. Ateiname turėdami stiprų akcininkų ir partnerių Turkijoje palaikymą. Manome, kad rinkoje yra dar laisvos vietos trečiam žaidėjui. Planuojame 2016 metais rinką padidinti veikdami su rinkos senbuviais – „Novaturu“ ir „Tez Tour“, – pažymėjo naujo kelionių organizatoriaus vadovas.

Iki šiol Lietuvos rinkoje trečias kelionių organizatorius ilgai neišsilaikydavo. 2014 m. lapkričio viduryje netikėtai veiklą sustabdė bendrovė „Freshtravel“, valdžiusi prekės ženklą „Plius Travel“. Tuomet Egipte įstrigo apie 300 šio kelionių organizatoriaus klientų. „Plius Travel“ savo veiklą buvo pradėjusi 2014 m. balandį. Kelionių organizatorius savo keliones siūlė pigiau nei didieji kelionių organizatoriai „Novaturas“ ir „Tez Tour“.

Panašios strategijos laikėsi ir 2014 m. liepą bankrutavęs kelionių organizatorius „Go Planet Travel“. Iš pradžių poilsiautojai buvo skraidinami į Turkiją ir Graikiją, vėliau skrydžių geografija išsiplėtė iki  Portugalijos ir Egipto.

Kelionių organizavimo ir aviacijos verslą vystė ir prieš kelerius metus bankrutavusi „Star Team Group“, kuriai vadovavo vėliau „Go Planet Travel“ įkūręs Martynas Laivys. Viena jo kontroliuojama bendrovė bandė užsiimti reguliariųjų skrydžių verslu, o kita organizavo keliones, tačiau greitai kompanijos ėmė jausti lėšų trūkumą, o naujų pajėgių investuotojų nepavyko pritraukti.

Žada kainų kritimą

„KIDY Tour“ užmojai dideli – per pirmą savo sezoną pailsėti į Turkiją jie ketina nuskraidinti nemažiau nei 20 tūkst. žmonių. Rinkos naujokė planuoja užimti apie 5 proc. Lietuvos išvykstamojo turizmo rinkos. 

Be to, poilsiautojams žada kainų kritimą.

„Toliau krentant naftos kainai, manome, kad taip pat mažės ir poilsio paketų kainos. Tai, savo ruožtu, gali paskatinti „KIDY Tour“ ir visos Lietuvos turizmo rinkos poilsiautojų skaičiaus augimą“, – įsitikinęs pašnekovas.

Naujo rimto žaidėjo atsiradimas rinkoje įnešė intrigos. Kai kurie mažesni kelionių organizatoriai viliasi, jog tai padės stabilizuoti kelionių pasiūlymų kainas, kurias kol kas diktavo „Novaturas“ ir „Tez Tour“. 

„Konkurencija visuomet yra gerai, o naujų kelionių organizatorių Lietuvai reikia – dabartiniams konkurencijos nebuvimas leidžia kelionių kainas laikyti aukštumose“, – įsitikinęs pigių kelionių segmente dirbantis prekinio ženklo „Makalius“ įkūrėjas Rimvydas Širvinskas. 

Godos Juocevičiūtės nuotr./Turistų masiškai lankoma Pamukalė – unikali dėl gamtos darinių.
Godos Juocevičiūtės nuotr./Turistų masiškai lankoma Pamukalė – unikali dėl gamtos darinių.

Kelionių organizatorių skaičius mažėja

Valstybinio turizmo departamento duomenimis, bendra tendencija rodo, kad išvykstamojo turizmo kelionių organizatorių veikla užsiimančių paslaugų teikėjų skaičius šiek tiek mažėja.

„Kai kurie kelionių organizatoriai finansiškai nepajėgia įsigyti reikalingo draudimo ir yra priversti arba pasitraukti iš rinkos, arba keisti veiklos pobūdį, pereidami į kelionių agentūrą ar atvykstamojo bei vietinio turizmo kelionių organizatorius.

Tokie veiklos krypčių pokyčiai susiję su kelionių organizatorių prievolių įvykdymo užtikrinimo padidinimu, 2015 m. lapkričio 1 d. įsigaliojus naujos redakcijos Turizmo įstatymui“, – teigė Valstybinio turizmo departamento atstovė žiniasklaidai Edita Gaigalienė. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis