Naujuoju Vokietijos bilietu siekiama paskatinti žmones atsisakyti automobilių ir rinktis ekologiškesnes transporto priemones. Tai yra eksperimentinio 9 eurų bilieto, kuriuo galima vykti kone bet kur ir kuris buvo sėkmingas praėjusiais metais, bet, pasak pareigūnų, nebuvo finansiškai perspektyvus, tęsinys.
Naujasis bilietas laikomas revoliucija painioje Vokietijos viešojo transporto sistemoje, kurioje dešimtys regioninių bendrovių siūlė daugybę skirtingų bilietų variantų, sugluminusių daugelį keliautojų.
Vokietijos bilietas galios beveik visoms viešojo transporto rūšims, išskyrus tolimojo susisiekimo tarpmiestinius traukinius. Keliones po šalį vis dar bus galima atlikti regioniniais traukiniais, o tai gerokai sumažins kai kurių žmonių, kurie anksčiau už reguliarias keliones į darbą ir atgal mokėdavo šimtus eurų per mėnesį, išlaidas.
Kancleris Olafas Scholzas sveikino naująjį bilietą kaip „paprastą ir pigų pasiūlymą, dėl kurio viešasis transportas taps patrauklesnis ir padės mums siekti klimato tikslų“.
Kovos su skurdu kampanijos dalyviai ragino dar labiau atpiginti bilietus, kurie jau yra subsidijuojami, bent jau šeimoms, jaunimui ir mažas pajamas gaunantiems asmenims, kuriems bilietai vis dar yra brangus pasirinkimas.